Trojany - PSW.Agent.AUET, PSW.Agent.ASOI zawieszaja komputer

Witam,

Wczoraj zauwazylem ze komputer prawie zawsze zawiesza sie przy uruchamianiu Windows (XP SP3, wszystkie łatki aktualne), tuz przed pojawieniem sie ekranu “Zapraszamy”. A jak juz sie system uruchomi, to bardzo dlugo wyszukuje mi dyski logiczne. Generalnie wszystko chodzi duzo wolniej lub sie zawiesza. Restart nie zawsze pomaga. Zainstalowalem wiec wczoraj najnowszy AVG Free Edition 2012, zaktualizowalem, przeskanowalem i wykryl 2 rodzaje trojanow (PSW.Agent.AUET, PSW.Agent.ASOI) w kilku plikach systemowych. Niestety nie usunal problemu, bo po restarcie wszystko jest na nowo. Oto screen - http://oi49.tinypic.com/103iw4g.jpg

Czy mozecie mi pomoc? Z gory bardzo dziekuje.

Oto logi z OTL + Extras:

OTL - http://www.wklej.org/hash/a8fd39016d4/

Extras - http://www.wklej.org/id/749972/

POkaż jeszcze log z TDSSKiller http://support.kaspersky.com/viruses/so … =208280684 Jak coś znajdzie daj na skip.

Czesc,

Zgodnie z prosba, sciagnalem i zapuscilem skan TDSSKiller… no i znalazl jakis Rootkit, tylko nazwa infekcji jest inna niz to co podaje AVG…

Oto i log z TDSSKiller - http://wklej.org/id/750458/

Co teraz?

z gory dziekuje.

Uruchom jeszcze raz TDSSKiller i dla rootkita daj komendę Cure.

Odinstaluj Spybot - Search & Destroy.

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Zrobilem w tej kolejnosci dokladnie tak jak pisales.

Oto wyniki powyższego:

Raport z usuwania - http://wklej.org/id/750569/

Nowy log z OTL - http://wklej.org/id/750570/

Co teraz? Czy pliki z kwarantanny TDSSKiller mam jakos specjalnie usuwac?

W OTL użyj opcji Sprzątanie.Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie … 41981.html

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez: http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.

Zrobilem jak pisales.

Po wyczyszczeniu, sprawdzilem AVG - nie ma juz zadnych infekcji! !!

Bardzo dziekuje Ci za pomoc! !!