Zainstalowałem na Windows 7 Trustport Total Protection, do którego licencję zdobyłem w dobroprogramowej premierze. Jedynym problemem jaki mnie spotkał, to niemozność wykonania jakichkolwiek zmian w konfiguracji, czyli również włączenia ochrony. Po uruchomieniu programu z menu Start bądź wybraniu pozycji “Konfiguracja” z menu kontekstowego ikony w trayu pojawia się okno główne programu, w którym nie można nic kliknąć, aż pojawi się błąd z obrazka:
https://dl.dropbox.com/u/21323278/Przechwytywanie.PNG
Oczywiście usługa ta jest uruchomiona. Funkcje programu dostępne z menu kontekstowego w trayu równiez nie działają (są przyciemnione). Działają natomiast funkcje z menu kontekstowego wywołanego na pliku (folderze, dysku, czymkolwiek), czyli skan na rządanie oraz niektóre funkcje uruchamiane ręcznie, czyli pliki C:\Program Files\Trustport*\bin*.exe (w ten sposób dokonałem nawet aktualizacji programu i baz wirusów).
Instalacji programu dokonywałem kilkukrotnie - za kazdym razem ten sam problem. Usuwanie poprzedniego i obecnego pakietu antywirusowego wspomagałem narzędziami producenta. Windows Defender i Firewall mam wyłączone.
Uprzedzając pytanie: Nie, nie zadałem pytania przez poniższy formularz, gdyż nie działa na conajmniej trzech przegladarkach (IE9, newest chrome stable, newest opera unstable)…
http://www.trustport.marken.com.pl/menu … niczne-faq
Jakieś pomysły?