Tuner EVOLVE VENUS nie wykrywa żadnego kanału

Witam forumowiczów i liczę na pomoc.

Zakupiłem Tuner EVOLVE VENUS. Sam sprzęt jednak wydaje się mieć wadę produkcyjną. Instalacja sterowników oraz podłączenie sprzętu przebiegło beż żadnych problemów, jednak tuner za nic w świecie nie potrafi znaleźć żadnego kanału. Siła sygnału w ogóle się nie zmienia i niezależnie od prób czy różnych ustawień nadal wynosi 0. Oczywiście taka sytuacja byłaby możliwa, gdybym korzystał z niewielkiej anteny dołączonej do zestawu. Podłączyłem jednak antenę, która jest obecnie podłączona do telewizora i odbiera cyfrowy sygnał idealnie, w przypadku tunera jednak nic się nie zmieniło – nadal niemożliwe jest znalezienie jakiegokolwiek sygnału. Szukać sygnału próbowałem już przy pomocy kilku programów – Total Media, Windows Media Center i kilku innych darmowych pobranych z Internetu. W każdym wypadku to samo – po całkowitym przeskanowaniu całego pasma (co trwa kilka minut) urządzenie nie jest w stanie znaleźć jakiekolwiek kanału. Sprzęt jest wykrywany przez system poprawnie i oba wbudowane tunery są w gotowości do działania. Próbowałem już kilku wersji sterownika i oprogramowania. Aby przekonać się o uszkodzeniu podłączyłem sprzęt i zainstalowałem oprogramowanie z płyty według instrukcji na innym komputerze – rezultat taki sam. Miałem do dyspozycji jeszcze trzeci komputer, który był dziś formatowany i posiadał zupełnie czysty system operacyjny – bez skutku – żadne oprogramowanie nie jest w stanie znaleźć kanałów. Wygląda to na problem z wejściem antenowym lub przekazywaniem sygnału z kabla antenowego do urządzenia, jednak nie potrafię wskazać winowajcy. Dodam, że pilot działa i reaguje w każdym wypadku bez zarzutów. Po kilku godzinach walki zakończonych fiaskiem myślę, że może to być wada fabryczna sprzętu. Czy da się inaczej rozwiązać ten problem niż oddawać na gwarancję?

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi.

Jeśli testowałeś tylko na jednym zestawie antenowym to radzę jeszcze sprawdzić na innym.

Ja walczyłem z niskobudżetowym NotOnlyTV LV5TZ. Tuner podłączony do anteny działającej z TV odbierał kanały z MUX-2. Zakupiłem nową antenę siatkową (bo z taką działał TV), zainstalowałem na dachu, ustawiłem jak tę z TV i niestety nie odebrałem nic. Wlazłem więc na dach z notebookiem i kręciłem anteną patrząc na wskaźnik poziomu sygnału. Z trudem jakoś ustawiłem antenę bo sygnał skakał co chwila od 0 do 100% ale były momenty w których odbierałem wszystkie kanały z MUX-1 i MUX-3 z przyzwoitą jakością sygnału. Po zejściu z dachu i podłączeniu anteny w domu na wspomnianym dekoderze sygnał spadł do 0%. Temat olałem. Po czasie zakupiłem dekoder WIWA HD-100 NEW i na wszystkich instalacjach antenowych w domu mam na nim sygnał na poziomie 95-100%. NotOnlyTV nadal nie działa tam, gdzie świetnie działa WIWA.

:roll:

Przeniosłem nawet komputer do drugiego pokoju, gdzie odłączyłem antenę prosto od dekodera i podłączyłem pod Evolve - nadal bez rezultatu - nie wykrywa zupełnie niczego. :frowning:

Dziwna sytuacja bo po wielu testach i recenzjach akurat wybrałem ten model. Macie może jeszcze jakieś pomysły co może być nie tak? Są może jakieś programy diagnostyczne, które pokazałyby czy tuner chociaż próbuje znaleźć sygnał lub znajduje jakieś jego szczątkowe fragmenty?

Miałem podobną sytuacje, a problemem okazał sie wzmacniacz, ktory przesterowal mi sygnal. przy innej antenie tuner dzialal jak należy.

Hej, u mnie sprawa wygląda tak…podłączyłam tuner Evolve to telewizora i anteny wewnętrznej i na ekranie telewizora pojawiło się czarne tło z migającą ‘5’ w prawym górnym rogu jak przy oznaczaniu numerów progranów…tuner jest właczony, miga zielona lampka ale nic sie nie dzieje poza tym, nic nie można właczyć żadnym z przycisków na pilocie ani na tunerze, przestał działać tez pilot od telewizora który wcześniej był ok, można nim tylko właczyć i wyłączyć telewizor… prosze pomóżcie…ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić…?;/