do tej pory nie było problemu, używałem np transcend 500G, podłączałem do tv przez USB i tyle, oglądało się filmy i wszystko normalnie.
Ostatnio kupiłem transcend 1TB - StoreJet 25H3, sformatowałem całość na NTFS, z dysku zniknęło oprogramowanie, jakie tam było, coś schrzaniłem. W każdym razie po podłączeniu telewizor nie widzi dysku i to jest mój problem.
Są takie opcje:
-jak przywrócić oprogramowanie firmowe na dysk
-jaki może być inny powód, że tv nie widzi dysku, czy może to być zbyt duża pamięć dysku?
-naturalnie dysk mam na gwarancji, być może mogę wymienić go na 2 x po 500G
Proszę o wasze sugestie i porady, rzecz jest dla mnie ważna i pilna.
Tak, jak napisałem w pierwszym poście, mam np dysk transcend 500G, który działa bez problemu, działał i nadal działa. Również nie ma problemu z podłączeniem małych pamięci, zwykłych penków oraz z podłączeniem laptopa przez hdmi do tv.
Coś z tym dyskiem jest nie tak albo ja coś skopałem w trakcie formatu, jak już wspomniałem wywalone zostało z dysku firmowe oprogramowanie.
Mogę zacząć procedurę zwrotu/wymiany, ale czuję że to moja wina i że to da się naprawić, np poprzez przywrócenie dysku do stanu pierwotnego, tylko nie wiem jak to zrobić.
Zawsze jak coś jest nie tak, to dostaję przysłowiowej kur.wicy i szlag mnie trafia. Stąd jak jestem chaotyczny, to proszę o zrozumienie.
Już rozpocząłem procedurę zwrotu/wymiany. Szkoda, że nikt mi nie podpowiedział w temacie zasilania dysku 1tb w momencie, jak pytałem o zakup dysku parę dni temu.