Dość dawno nie wchodziłem na serwis TVP VOD. Kiedyś działał dobrze. Ale gdy teraz próbuję otworzyć cokolwiek, wita mnie komunikat:
W Chromie mam adblocka, ale wstrzymałem go na tej stronie - bez zmian. W Edge nie mam żadnego adblocka - taki sam komunikat. Nawet w trybie incognito. Ściągnąłem Operę, bez żadnych dodatków - to samo. Nie jest to więc kwestia przeglądarki.
Spróbowałem wyłączyć na chwilę antywirusa w Windows 10 i zaporę sieciową - bez zmian.
Miałem wgrane oprogramowanie VMWare, usunąłem je - bez zmian.
Mam VPN do łączenia się z pracą zdalną, ale łączę się z nią tylko czasami na czas pracy, więc przez 90% czasu nie jestem z nim połączony - więc to raczej nie jest jego wina. Czy się z nim łączę, czy nie - komunikat jest taki sam.
W telefonie, gdy jestem połączony przez Wifi z moją siecią domową, TVP Vod otwiera się normalnie, problem dotyczy tylko komputera z Windows 10.
Macie jakiś pomysł o co to tu chodzi? Szczerze mówiąc doprowadza mnie to do szału.
Dziwen, u mnie w Firefoxie działa z włączonym ublockiem.
U mnie też z AdGuard DNS.
Może to przez tego VPN z pracy zdalnej, możliwe że coś mi poprzestawiali w ustawieniach internetu, ale nie znam się na tym - informatyk z pracy łączył się przez Teamviewer i mi to ustawiał. Może da się to jakoś obejść?
Tak, może być problem jeśli TVP wykrywa Cię spoza Polski.
Spoza Polski raczej nie, siedziba firmy w której pracuję jest w Warszawie 15 km ode mnie. Da się to jakoś sprawdzić?
Poza tym tak jak piszę, z tym VPN łączę się tylko kilka razy w miesiącu na czas pracy, zwykle nie jestem z nim połączony, więc chyba nie powinien mieć wpływu.
Położenie mojego adresu IP:
Poland, Mazovia, Warsaw
Dostawca usług internetowych:
T-Mobile Polska
To nie wiem czemu tak masz.
Zgłoś do uAssets:
Można spróbować się dopisać do jednego z 5 zgłoszeń:
od kilku miesięcy nowe instalacje uBo nie mają listy Olega z Ukrainy, co ogarniał byle jak plansze o wykryciu blokady reklam (np. 1 na 10 naprawiał a pozostałe i tak były w gestii uAssets i AdGuard Team):
https://raw.githubusercontent.com/olegwukr/polish-privacy-filters/refs/heads/master/anti-adblock.txt
Brak listy może psuć TVP.
Nie używam Ublock Origins, tylko Adblock. Poza tym tak jak pisałem dokładnie to samo dzieje się na Edge i na Operze, a na nich nie mam zupełnie żadnych rozszerzeń ani adblocków.
Spróbuj po wyłączeniu Adblocka wyczyścić ciasteczka w Chrome dla TVP VOD.
A dlaczego na Edge i Operze tak się dzieje…
Firefox nawet z blokerem uBlockOrigin nie daje takiego komunikatu.
Spróbuję jak wrócę, ale to raczej nie jest kwestia przeglądarki skoro tak samo jest na wszystkich. I to nawet w trybie incognito, gdzie wszystkie blokady powinny być zdjęte. Coś w Windowsie chyba musi mi blokować, ale nie wiem co.
Zresztą Firefoxa też zainstalowałem wczoraj na chwilę i tam też nie działa.
No najwyraźniej…
Korzystasz do VOD z prywatnego sprzętu w domu / mieszkaniu?
Masz tego Teamviewer’a i opcję kontaktu z informatykiem? Ja bym na twoim miejscu się skontaktował i zapytał, czy możesz skorzystać na tym PC z TVP VOD. Może blokada jakaś. Na smartfonie działa?
Pobierz tą aplikację i zobacz:
TVP VOD – Aplikacje w Google Play
To na Androida.
Aplikacja TVP VOD w App Store
To na iOS.
Sprawdź, czy na smartfonie / tablecie działa. Jeśli tak, no to coś na Windowsie masz sp****.
Napisał o tym.
Na telefonie mu działa.
OK, to coś rzeczywiście mu w Windowsie sknocili. Live Linux by trzeba odpalić i jak tam ruszy, to wszystko jasne… Wtedy kontakt z tą osobą, która konfigurowała i się zobaczy… Ja bym tak zrobił.
Tylko ten vpn mam w sumie już od dobrych 6 lat i wcześniej działało. Choć fakt, że niedawno ulepszalem komputer i wgrywali mi wszystko od nowa, no ale jak wcześniej działało to teraz też powinno. Bardziej podejrzewam Vmware, bo wgrałem go sobie kiedyś do obsługi Windowsa XP i wczoraj widziałem, że jestem połączony z jakimiś dwiema sieciami internetowymi Vmware. Wyłączyłem je, ale nie da się ich usunąć, jednak nie zmieniło to problemu.