Dość dawno nie wchodziłem na serwis TVP VOD. Kiedyś działał dobrze. Ale gdy teraz próbuję otworzyć cokolwiek, wita mnie komunikat:
W Chromie mam adblocka, ale wstrzymałem go na tej stronie - bez zmian. W Edge nie mam żadnego adblocka - taki sam komunikat. Nawet w trybie incognito. Ściągnąłem Operę, bez żadnych dodatków - to samo. Nie jest to więc kwestia przeglądarki.
Spróbowałem wyłączyć na chwilę antywirusa w Windows 10 i zaporę sieciową - bez zmian.
Miałem wgrane oprogramowanie VMWare, usunąłem je - bez zmian.
Mam VPN do łączenia się z pracą zdalną, ale łączę się z nią tylko czasami na czas pracy, więc przez 90% czasu nie jestem z nim połączony - więc to raczej nie jest jego wina. Czy się z nim łączę, czy nie - komunikat jest taki sam.
W telefonie, gdy jestem połączony przez Wifi z moją siecią domową, TVP Vod otwiera się normalnie, problem dotyczy tylko komputera z Windows 10.
Macie jakiś pomysł o co to tu chodzi? Szczerze mówiąc doprowadza mnie to do szału.
Dziwen, u mnie w Firefoxie działa z włączonym ublockiem.
U mnie też z AdGuard DNS.
Może to przez tego VPN z pracy zdalnej, możliwe że coś mi poprzestawiali w ustawieniach internetu, ale nie znam się na tym - informatyk z pracy łączył się przez Teamviewer i mi to ustawiał. Może da się to jakoś obejść?
Tak, może być problem jeśli TVP wykrywa Cię spoza Polski.
Spoza Polski raczej nie, siedziba firmy w której pracuję jest w Warszawie 15 km ode mnie. Da się to jakoś sprawdzić?
Poza tym tak jak piszę, z tym VPN łączę się tylko kilka razy w miesiącu na czas pracy, zwykle nie jestem z nim połączony, więc chyba nie powinien mieć wpływu.
Położenie mojego adresu IP:
Poland, Mazovia, Warsaw
Dostawca usług internetowych:
T-Mobile Polska
To nie wiem czemu tak masz.
Zgłoś do uAssets:
Można spróbować się dopisać do jednego z 5 zgłoszeń:
od kilku miesięcy nowe instalacje uBo nie mają listy Olega z Ukrainy, co ogarniał byle jak plansze o wykryciu blokady reklam (np. 1 na 10 naprawiał a pozostałe i tak były w gestii uAssets i AdGuard Team):
https://raw.githubusercontent.com/olegwukr/polish-privacy-filters/refs/heads/master/anti-adblock.txt
Brak listy może psuć TVP.
Nie używam Ublock Origins, tylko Adblock. Poza tym tak jak pisałem dokładnie to samo dzieje się na Edge i na Operze, a na nich nie mam zupełnie żadnych rozszerzeń ani adblocków.
Spróbuj po wyłączeniu Adblocka wyczyścić ciasteczka w Chrome dla TVP VOD.
A dlaczego na Edge i Operze tak się dzieje…
Firefox nawet z blokerem uBlockOrigin nie daje takiego komunikatu.