Tworzenie gry przeglądarkowej - jak napisać grę typu WoT

Czego się uczyć do stworzenia gry typu World of Tanks oczywiście mniej zaawansowanej i na przeglądarkę.

Napiszcie też etapy jak mnie więcej powstaje taka gra przeglądarkowa.

Jakie są programy do tworzenia map w trójwymiarze? :slight_smile:

naucz się pozyskiwać pieniądze :) 

http://3dgames.pl/blog/2011/11/przeglad-frameworkow/

Ogólnie język przeglądarkowy to html, poszukaj sobie na YT, jakby bardzo Ci się chciało to być zrobił coś takiego.

Ale jeśli nie musi to być na przeglądarkę to w CMD z modułem key.exe napisz, bardzo fajnie to może się prezentować po za możliwością posiadania tylko dwóch kolorów.

Umieć trzeba: HTML, CSS, JavaScript, WebGL i jakiąś technologię po stronie serwera + język do niej: Python i Django, Ruby on Rails, C# i ASP.NET, Javę i cośtam.

Jak powstaje gra? Tak jak każdy program: ustalenie wymagań, projekt architektury, dobór technologii, implementacja, testy, wdrożenie.

 

 

Tak, gra na przeglądarkę nie musi być na przeglądarkę. Sprytnie.

To już nawet nie jest śmieszne, autor pyta jak napisać grę 3d w przeglądarce, Ty mu odpisujesz, jak napisać dwukolorową grę w konsoli za pomocą prehistorycznych narzędzi.

3D? Nie zauważyłem tego. A co do środkowego cytatu to nie musi być gra przeglądarkowa, może zrobić inny typ gry, jest wiele języków.