Tworzenie kopii zabezpieczonej gry


(Krzkaczor) #1

Hej!

Kupilem sobie dooma 3 (wiem ze to nowe jest :slight_smile: ) i widziałem u kumpli ze płyty są porysowane i wydaje mi się ze to przez to pudełko :confused: kto je widział ten wie o co biega. I nie wiem jak za bardzo zrobić obraz płyty żeby mieć święty spokój. Oczywiście ze googlowalem. Próbowałem alkoholem 52% a kolega mówił ze próbował 120% i lipa :confused: Morze komuś się udało zgrać ta grę?

Pozdro

Do modow: Gra jest oryginalna i nie chce zarobić bana :slight_smile: (3 warn xD)


(Onimusza666) #2

Jakie zabezpieczenie posiada Twoja wersja gry? Bo ogólnie to chyba SafeDisc-sprawdż A-Rey Scanerem :lol:


(Krzkaczor) #3

Prosze:

SafeDisc 3.20.022 detected -> G:\Setup\Data\Doom3.exe

(Onimusza666) #4

zrób obraz płyty Alcoholem 52%(najnowszą wersją) i zainstaluj Game Jackala - powinno pomóc :lol:


(Krzkaczor) #5

Ok już to pobieram :slight_smile: Ten LOL na końcu dodaje mi otuchy :slight_smile: Napisze o efektach za chwile.

Kurde! Strasznie długo ten game Jackal pracuje jest 1/8 i pozostało 30 minut i cały czas rośnie (!)

Oo już się zrobiło ale co dalej? Jak ja mam to teraz wypalic? i co z innymi plytami?