Tworzenie (programowanie)

Witam.

Tak jak w temacie jestem laikiem tworzeniu programów, i chciałbym się tym zająć. Na początek jaki progam jest potrzebny do tworzenia programów ba bo to podstawa :stuck_out_tongue_winking_eye: I proszę o jakieś tutoriale. Odrazu muwie jestem totalny laik w tej dziedzinie. Nie chodzi mi o jakieś trudnie programy mają być one na początek proste.

PS. Proszę o napisanie lub podanie linka gdzie jest szczegółowo opisany proces powstawania, gier komputerowych profesjonalnych takich jak seria cod.

Poczytaj najpierw tutaj…

http://4programmers.net/

Nie znajdziesz nigdzie profesjonalnego i szczegółowego opisu, jak zrobić grę typu CoD. Znajdziesz za to wiele innych tutków, wdrażających Cię w tworzenie wirtualnego świata 3D itd. Ale do tego potrzebne jest już trochę wiedzy. Najpierw podstawy, polecam język C++ i darmowy kompilator, Dev C++. Dobry programista potrafi korzystać też z wyszukiwarki i zasobów internetu, także w sprawie tutoriali z programami typu “Witaj świecie” zgłoś się do wujka Google.

Zajmij sie C++ lub .NET C# (byc moze to drugie rozwiazanie bedzie lepszym pomyslem - lekka inwestycja ‘w przyszlosc’).

C++ ma wciaz olbrzymi udzial w rynku i dlugo sie to nie zmieni, zeby mnie zle nie zrozumiec - ale polece rozwijajacy sie szybko C#.

Co do napisania CoD - masz bardzo mylne, naiwne wyobrazenie jesli o programowanie chodzi.

Podejrzewam, ze jesli po roku programowania napiszesz gre w stylu PacMan-a - bedzie dobrze :wink:

Porchekarera , od czego masz dział Programowanie? Czytaj opisy działów, zanim założysz temat.