Witam
Zaciekawił mnie C++ i C# prosiłbym o powiedzenie który łatwiejszy na początek i podanie jakiejś listy komend, chciałbym też o podanie linku do programu programowania C++ i C#
Z góry thx
Witam
Zaciekawił mnie C++ i C# prosiłbym o powiedzenie który łatwiejszy na początek i podanie jakiejś listy komend, chciałbym też o podanie linku do programu programowania C++ i C#
Z góry thx
No cóż, jeśli dopiero zaczynasz, to rób jak chcesz
Możesz albo zacząć od C++, albo od C#. Jeśli jednak już wiesz mniej więcej na czym programowanie polega, to… Także bierz albo C++ albo C#, ponieważ nie mogę jednoznacznie osądzić, który jest łatwiejszy, ale ja sam wziąłbym C++
I w ogóle tak też ze mną było, że najpierw jechałem z C++ a teraz idę z C#
Jeśli o komendy chodzi, to po co ci ich lista, skoro nie będziesz wiedział do czego służą
:lol: Wszystkich słów kluczowych nauczysz się “w praniu” xD Jeśli chodzi o “program” do programowania :D, co nazywa się środowisko
To do C#, jedynym jaki znam, jest Visual C# EE - darmowy
W pakiecie Visual Studio EE
Visual C# 2008 EE
Jeśli o środowisko do C++ chodzi, to ja osobiście używam Dev-C++, ale możesz wybrać także bardzo popularne i bardzo dobre środowisko wchodzące w skład Visual Studio, czyli Visual C++ 2008 EE Jeśli byś chciał jakiś dobry internetowy tutorial do C++, to polecam Od zera do gier kodera
Także życzę powodzenia
Ściągnełem sobie Dev-C++ ale komendy musząbyc wcześniej programowałem w AutoIt to komendy są http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/
Ale czy ty nie możesz zrozumieć, że “komendy” nic ci nie dadzą, skoro nie wiesz, do czego służą?? Ale jak jesteś taki uparty, to masz słowa kluczowe w C++
asm Wstawianie kodu w asemblerze
auto Klasa zmiennej lokalnej
bool Typ zmiennej
break Przerywa wykonywanie pętli (for, while) oraz instr. switch
case Wskazuje na warunek insturkcji switch
catch Wyłapuje wyjątek
char Typ zmiennej
class Deklaracje klas
const Klasa zmiennych, deklaracja stałych funkcji
continue Wykonanie kolejnej iteracji pętli
default Wskazuje na dowolny warunek insturkcji switch
delete Zwalnianie pamięci przydzielonej dynamicznie
do Tworzenie pętli do-while
double Typ zmiennej
else Alternatywa dla instr. if, gdy warunek nie jest spełniony
enum Typ zmiennej
extern Klasa zmiennej
float Typ zmiennej
for Pętla
friend Wskazuje zaprzyjaźnioną klasę lub funkcję
goto Skok bezwarunkowy
if Instrukcja warunkowa
inline Wstawia kod funkcji w miejscu jej wywołania
int Typ zmiennej
long Kwalifikator zmiennej
namespace Przestrzeń nazw
new Przydziela pamięć dynamicznie
operator Przeciążanie operatorów
private Stopień ochrony danych w klasie
protected Stopień ochrony danych w klasie
public Stopień ochrony danych w klasie
register Klasa zmiennej
return Zwracanie wartości przez funkcje
short Kwalifikator zmiennej
signed Kwalifikator zmiennej
sizeof Zwraca rozmiar obiektu (typu) w bajtach
static Klasa zmiennej, funkcje statyczne
struct Deklaracja struktur
switch Rodzaj instrukcji warunkowej
template Tworzenie wzorców
this Wskaźnik dla klas
throw Rzucanie wyjątkiem
try Przechwytywanie wyjątków
typedef Tworzenia nowego typu danych
union Deklaracja do definiowania unii
unsigned Kwalifikator zmiennej
using Wybór przestrzeni nazw
virtual Deklarowanie metod wirtualnych klasy
void Typ zmiennej
volatile Klasa zmiennej
wchar_t Typ zmiennej
while Rodzaj pętli
Pierwsza pozycja na google LINK!