Tworzenie programu

Witam

Zaciekawił mnie C++ i C# prosiłbym o powiedzenie który łatwiejszy na początek i podanie jakiejś listy komend, chciałbym też o podanie linku do programu programowania C++ i C#

Z góry thx

:smiley: No cóż, jeśli dopiero zaczynasz, to rób jak chcesz :smiley: Możesz albo zacząć od C++, albo od C#. Jeśli jednak już wiesz mniej więcej na czym programowanie polega, to… Także bierz albo C++ albo C#, ponieważ nie mogę jednoznacznie osądzić, który jest łatwiejszy, ale ja sam wziąłbym C++ :smiley: I w ogóle tak też ze mną było, że najpierw jechałem z C++ a teraz idę z C# :smiley: Jeśli o komendy chodzi, to po co ci ich lista, skoro nie będziesz wiedział do czego służą :smiley: :lol: Wszystkich słów kluczowych nauczysz się “w praniu” xD Jeśli chodzi o “program” do programowania :D, co nazywa się środowisko :smiley: To do C#, jedynym jaki znam, jest Visual C# EE - darmowy :smiley: W pakiecie Visual Studio EE :slight_smile: Visual C# 2008 EE :slight_smile:

Jeśli o środowisko do C++ chodzi, to ja osobiście używam Dev-C++, ale możesz wybrać także bardzo popularne i bardzo dobre środowisko wchodzące w skład Visual Studio, czyli Visual C++ 2008 EE :slight_smile: Jeśli byś chciał jakiś dobry internetowy tutorial do C++, to polecam Od zera do gier kodera

Także życzę powodzenia :slight_smile:

Ściągnełem sobie Dev-C++ ale komendy musząbyc :stuck_out_tongue: wcześniej programowałem w AutoIt to komendy są http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/ :stuck_out_tongue:

Ale czy ty nie możesz zrozumieć, że “komendy” nic ci nie dadzą, skoro nie wiesz, do czego służą?? Ale jak jesteś taki uparty, to masz słowa kluczowe w C++

asm Wstawianie kodu w asemblerze

auto Klasa zmiennej lokalnej

bool Typ zmiennej

break Przerywa wykonywanie pętli (for, while) oraz instr. switch

case Wskazuje na warunek insturkcji switch

catch Wyłapuje wyjątek

char Typ zmiennej

class Deklaracje klas

const Klasa zmiennych, deklaracja stałych funkcji

continue Wykonanie kolejnej iteracji pętli

default Wskazuje na dowolny warunek insturkcji switch

delete Zwalnianie pamięci przydzielonej dynamicznie

do Tworzenie pętli do-while

double Typ zmiennej

else Alternatywa dla instr. if, gdy warunek nie jest spełniony

enum Typ zmiennej

extern Klasa zmiennej

float Typ zmiennej

for Pętla

friend Wskazuje zaprzyjaźnioną klasę lub funkcję

goto Skok bezwarunkowy

if Instrukcja warunkowa

inline Wstawia kod funkcji w miejscu jej wywołania

int Typ zmiennej

long Kwalifikator zmiennej

namespace Przestrzeń nazw

new Przydziela pamięć dynamicznie

operator Przeciążanie operatorów

private Stopień ochrony danych w klasie

protected Stopień ochrony danych w klasie

public Stopień ochrony danych w klasie

register Klasa zmiennej

return Zwracanie wartości przez funkcje

short Kwalifikator zmiennej

signed Kwalifikator zmiennej

sizeof Zwraca rozmiar obiektu (typu) w bajtach

static Klasa zmiennej, funkcje statyczne

struct Deklaracja struktur

switch Rodzaj instrukcji warunkowej

template Tworzenie wzorców

this Wskaźnik dla klas

throw Rzucanie wyjątkiem

try Przechwytywanie wyjątków

typedef Tworzenia nowego typu danych

union Deklaracja do definiowania unii

unsigned Kwalifikator zmiennej

using Wybór przestrzeni nazw

virtual Deklarowanie metod wirtualnych klasy

void Typ zmiennej

volatile Klasa zmiennej

wchar_t Typ zmiennej

while Rodzaj pętli

Pierwsza pozycja na google LINK! !!