Tworzenie serwisu od zera

(Dybowski Filip) #1

Witam chciałbym stworzyć serwis, który byłby serwisem web 2.0.

Jestem kompletnie zielony i zdaję sobie sprawę, że stworzenie takowego serwisu może zając mi mnóstwo czasu. Jestem jednak na to przygotowany.

Więc przejdźmy do rzeczy. Wiem, że na tej stronie jest mnóstwo świetnych webmasterów i czy moglibyście mi powiedzieć od czego powinienem zacząć. Podejrzewam, że wielu z was zaczynało tak jak ja. I proszę nie odsyłać mnie do googli. Przeszukałem je dosyć dokładnie i nie jestem w stanie ocenić co mi się przyda, a co nie. Dlatego prosiłbym o podanie linków do konkretnych kursów itp.

A i jeszcze jedna informacja (bo spotkałem się z takim pytaniem): mnie nie interesuje kod!! Chce stworzyć solidną stronę www i mogę się go uczyć, jeśli bez tego nie osiągnę efektów, jednak najważniejszy dla mnie jest efekt końcowy.

Proszę was o pomoc [-o<

(Carlsbergxxx) #2

Powinieneś zacząć od pomysłu, o czym będzie ten serwis. Powinien to być najlepiej jakiś nowy projekt. Nie ma sensu powielać projektów już istniejących, a pisanie o wszystkim i o niczym mija się z celem. Także jeśli masz już konkretne plany co do tematyki serwisu i jest ona czymś dotąd jeszcze niespotykanym, to już jest połowa sukcesu.

Życzę powodzenia!

(Dybowski Filip) #3

Właśnie, mam pomysł tylko nie wiem jak go zrealizować...

(Airborn) #4

Czyli nie masz pomysłu, pomysł to nie tylko "zrobię najlepszy serwis informacyjny w Polsce" pomysł zawiera też, pewne bardziej konkretne szczegóły jego realizacji, oprawę graficzną, szczegółową funkcjonalność. Jeżeli masz już te rzeczy, to ciężko wyobrazić sobie jaka pomoc jest Ci potrzebna, jeżeli ich nie masz, to właśnie potrzeba Ci pomysłu, którego nikt z nas i zapewne nie poda :wink:

(Fingerboarding) #5

Nic nie ma za darmo , jeśli chcesz porządny serwis to musisz przeznaczyć na to ok. 5tys. zł ( podstawowe ceny z ofert poważnych firm ).