Tworzenie strony od A-Z

Witam jestem początkujący i chciałbym zrobic własną porządną strone int.więc zaczynamy:

mam zajączka 4.1 i oto moje pytanie pierwsze.Jak zrobić pochyły taki tekst na stronie czyli w tym programie.proszę o pomoc

Zobacz ten kurs html:

http://kurshtml.boo.pl

Pozdrawiam.

Pochyły tekst,proszę bardzo :smiley:

Jakiś tekst[/code]

NIEEE chodzi mi o taki teskt jak np Wordart w Powerpointcie.wiecie jak taki tekst zrobić?

No tak to się nie da,możesz odbić wordart i zrobić jako obrazek.Innego sposobu nie ma

aha a jak zrobić takie ramki jak na tej stronie np http://www.mefis.yoyo.pl/.pozdrawiam

lub

Jakiś tekst[/code]

Drugie rozwiązanie uważam za lepsze tylko w przypadku, gdy chcemy pochylony tekst także wyróżnić.

Jak robić, to robić zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami semantycznej budowy kodu.

//edit

Masz na myśli te graficzne boksy systematyzujące położenie elementów?

Musisz je stworzyć w programie graficznym i odpowiednio osadzić.

No ta strona,jest zrobiona na jakimś darmowym szablonie.Wystarczy że nauczysz się HTML/CSS i możesz zrobić lepszą stronę :smiley: wszystko tam tkwi w CSS (Wszystkie elementy mają tam ustawione wartości)

Wszystko znajdziesz na:

:?

Jak mogę zrobić szablon?pozdrawiam

Czytasz to co w ogóle pisze?

Naucz się HTML+CSS i obsługi jakiegoś programu graficznego np. Gimpa, albo PhotoShopa.

Pozdrawiam.

Mam pytanie ściągnąłem darmowy szablon ale jak cały kod wsadze do Zajączka i potem otwieram to mam tylko litery a nie mam tła tabeli itp.co robie źle pomużcie

Bo to nie jest paint i trzeba znać podstawy z tej strony co przedmówcy Ci podali żeby coś mniej więcej ogarnąć.

P.S NOOK i widzisz jak to jest…

Musisz CTRL + O i tam znajdź plik index.html, jak go edytujesz to w tym samym miejscu go zapisz CTRL+S.

Prościej się nie da wytłumaczyć, i zobacz na tą stronkę co Ci podałem…