Nie mogę sobie poradzić z zablokowaniem komunikatu RODO na stronie wylecz.to Problem polega na tym, że kiedy wyświetla się ten komunikat, to na stronie nie ma scrollbara i nawet jak zablokuję sam komunikat, to nie mogę przewijać strony: https://i.imgur.com/juMBpPf.png
Poszły do dodatku, za bardzo im przesadzały straty z wycinania reklam u 10 milionów Polaków:
https://github.com/PolishFiltersTeam/PolishCookieConsent/releases/latest
Albo sobie ręcznie aktualizuj jak stwierdzą że przez ciebie pozmieniają ID:
wylecz.to###modal-one
wylecz.to##body:style(overflow: auto !important;)
drugi filtr wymusza przewijanie.
Dziękuję
Dlaczego właściwie twórcy stron robią takie utrudnienia? Przecież to nie reklama, żeby mieli z niej dochód, więc czemu tak utrudniają blokowanie tego komunikatu?
Im już wszelkie filtry na cokolwiek wadziły, że pewnego dnia wyleciało wycinanie rodo z ciasteczkowej listy dla poczucia bezpieczeństwa przed pozwami per osoba, bo namierzą imię i nazwisko.
Niby przeszła im ochota na batalię o straty rzędu przynajmniej 4 mln złotych, ale może nowy prawnik i znów nabiorą ochoty.
Chociaż nie widzę by jakoś odblokowywali widoczność przycisków do FB i Insta ze stopki - jakby brak dochodów z social media od założenia kont tam.
Ciekawi mnie czy @DRHAshino założy tu konto i zaraz powie, że filtry ci padną, bo na innym tagu lub inaczej zablokują przewijanie.
Chociaż pisał, ze wolałby jakby wszyscy wszystko sobie ręcznie blokowali i przeszkadza im subskrypcja listy reklamowej za raz po instalacji dodatku dla polski wersji językowych przeglądarek.
No ale mi bardziej chodzi o to, dlaczego twórca strony daje ten komunikat w tak trudnej do zablokowania postaci? Co on z tego ma?
Czysty jest od strony “prawnej” i niby uniknie tak kary na nawet 20 mln €, nikt jej nie chce a niby jest rok parasola ochronnego od najwyższych kar.
Z jednego można się cieszyć, że to nie jest tak przekombinowane jak newsletter na https://www.autostrada-a4.com.pl/, niby przewijanie jest, a blokują akcje w JavaScript.
Ale przecież to chyba niemożliwe, aby ukarali kogoś, bo pozwolił odwiedzającym zablokować sobie ten komunikat? Przecież on obowiązek wypełnił i komunikat dodał, a że ktoś sobie sam zablokował, to co to ich może obchodzić? Czyżby to prawo nakazywało twórcom stron dodanie komunikatu w taki sposób, aby nikt nie mógł go w żaden sposób zablokować? To by już naprawdę było dziwne i podejrzane…
Pytasz czemu taki trudny. Wtedy większość nic na stronie nie zrobi, danych nie wrzuci w jakiś formularz, bo pewnie dużo niżej.
Esz, i znów mam taki problem z inną stroną. Kiedy klikam PPM i wybieram “Zbadaj element” to mam tam:
body.no-scroll {overflow: hidden;}
Po zmianie na:
body.no-scroll {overflow: visible;}
scrollbar powraca, ale kiedy dodaję do uBlocka:
creativemarket.com##body.no-scroll (overflow: visible !important;)
To nic się nie zmienia Nie umiem sobie z tym poradzić, ktoś pomoże?
źle, wycinasz “:style
” i ci nie działa.
##body.no-scroll:style(overflow: visible !important;)
Faktycznie, dziękuję