Uciążliwe zrywanie połączenia przez bezprzewodowy routher

Mam problem z bezprzewodowym routherem. Komputer który podłączony jest do niego kablem nie ma żadnych problemów z połączeniem do internetu natomiast laptop który łączy się bezprzewodowo ma notorycznie zrywane połączenie z siecią. Zauważyłem że gdy komputer połączony kablem jest wyłączony zrywanie połączenie w laptopie jest dużo mniej uciążliwe niż w przypadku jednoczesnej pracy obu komputerów. Posiadam routher formy Netgear WNR1000. Niestety na komputerze połączonym kablem nie mogę zainstalować oryginalnego oprogramowania gdyż te przystosowane jest do wszystkiego poza Vistą 64bit. Nie wiem gdzie szukać softu pasującego do posiadanej przeze mnie wersji Visty 64bit. Czy brak oprogramowania może mieć jakiś wpływ na opisane wyżej problemy? Będę bardzo wdzięczny za każda pomoc.

marpn ,

Poczytaj Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.