witam
posiadam urzadzenie wielofuncyjne lexmarka i mam problem z udostepnianiem, zeby osoba z innego komputera mogla uzywac go jako skanera, bo narazie moze tylko z niego drukowac
z gory thx za pomoc
witam
posiadam urzadzenie wielofuncyjne lexmarka i mam problem z udostepnianiem, zeby osoba z innego komputera mogla uzywac go jako skanera, bo narazie moze tylko z niego drukowac
z gory thx za pomoc
a jak ma włożyć dokument do skanowania? sam musisz to robić
nie rozumiem…? mozna jasniej??
plik można wydrukować, a jak chcesz coś zeskanować to musisz włożyć to do urządzenia jak ktoś ma to zrobić u siebie w domu skoro lexmark jest u ciebie?
a może jest kilka komputerów w małej odległości od siebie, i zamiast kupować po urządzeniu dla każdego z nich , wystarczy podpiąć jedno i to jest problem
chcesz zeskanować kartkę to musisz ją fizycznie włożyć do lexa
te dwa kompy i lexmark sa blisko siebie i tak ustawione, ze z kazdego kompa lexmark jest w zasiegu reki, tak wiec chcialbym zrobic, aby mozna bylo tak jak mam z drukowaniem z jednego i z drugiego komputera mozna bylo skanowac…
Musisz dokupić “przełącznik” który umożliwi podłączenie kablami “kombajnu” z dwoma kompami jednocześnie , w innym przypadku “kombajn” musi posiadać wbudowaną karte sieciową.
hmm a nie mozna zrobic tak, zeby udostepnic jakos skaner, tak jak mam to zrobione z drukowaniem, przeciez to jest jedno i to samo urzadzenie…
Złączono Posta : 31.03.2007 (Sob) 21:52
albo może kupić huba usb…??