Niestety ale od wczoraj mam problem w mojej domowej sieci, która działa na modemie TP-Link W8901G z Orange. Prawie równocześnie ten wirus pojawił się na dwóch komputerach. Jeden był podłączony kablem a drugi poprzez WiFi. Potem miałem też taka sytuacje na smartphonie z androidem jak uruchomiłem przeglądarkę (Opera) na stronie o2.pl.
“Router przywróciłem do ustawień fabrycznych” - to oznacza tzw. twardy reset? Jeżeli tak, idż za radą Atisa, powinieneś wyczyścić wszystkie kompy w sieci. Z resztą pierwsze to odłącz się od sieci! Później dezinfekcja i reset ponowny routera.
Robiłem to co pisaliście i bez rezultatu. Po kilku godzinach pojechałam do Orange wydzierżawić funbox. Niestety po podłączeniu nic sie nie zmieniło na tych komputerach. Oczywiście przed podłączeniem do sieci czyściłem dns-y oraz użyłem ccleaner. Wcześniej korzystałem z punku przywracania systemu.
Co teraz z tym zrobić? Pomocy!
Rozwiązaniem okazał się Kaspersky Rescue Disk 10. Wypalony na CD i odpalony przy uruchomieniu komputera. Skan trwał około 3h.