Ukash/Policja/500 zł/ wyskakujące okna

Witam!

Niestety ale od wczoraj mam problem w mojej domowej sieci, która działa na modemie TP-Link W8901G z Orange. Prawie równocześnie ten wirus pojawił się na dwóch komputerach. Jeden był podłączony kablem a drugi poprzez WiFi. Potem miałem też taka sytuacje na smartphonie z androidem jak uruchomiłem przeglądarkę (Opera) na stronie o2.pl.

Problem występuje na różnych urządzeniach, więc zainfekowany jest router.

KLIK

KLIK

Na innym forum ktoś napisał, że pomogło dopiero założenie hasła powyżej 20 znaków.

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator

Wpisz i zatwierdź enterem: ipconfig /flushdns

Sprawdź czy szkodliwego adresu DNS nie ma w właściwościach połączenia sieciowego.

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/change-tcp-ip-settings#1TC=windows-7

CCleaner Portable - wyczyść pamięć podręczną przeglądarek i ciasteczka:

https://www.piriform.com/ccleaner/builds

“Router przywróciłem do ustawień fabrycznych” - to oznacza tzw. twardy reset? Jeżeli tak, idż za radą Atisa, powinieneś wyczyścić wszystkie kompy w sieci. Z resztą pierwsze to odłącz się od sieci! Później dezinfekcja i reset ponowny routera.

Robiłem to co pisaliście i bez rezultatu. Po kilku godzinach pojechałam do Orange wydzierżawić funbox. Niestety po podłączeniu nic sie nie zmieniło na tych komputerach. Oczywiście przed podłączeniem do sieci czyściłem dns-y oraz użyłem ccleaner. Wcześniej korzystałem z punku przywracania systemu.

Co teraz z tym zrobić? Pomocy!

 

Rozwiązaniem okazał się Kaspersky Rescue Disk 10. Wypalony na CD i odpalony przy uruchomieniu komputera. Skan trwał około 3h.