Ukash ponownie


(Jerreiro) #1

W ciągu bodajże 2 tygodni to samo...

Log OTL: http://wklej.to/gd1Er

Extras: http://wklej.to/gTJHL


(Acorus) #2

Odinstaluj FreeSoundRecorder Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.

Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Jerreiro) #3

Log z usuwania: http://wklej.to/XlCkH

Log ze skanu: http://wklej.to/XCr2w


(Acorus) #4

W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie ... 41981.html

Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner z funkcji Delete(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.


(Jerreiro) #5

Dzięki za pomoc :slight_smile: