Układ współrzędnych w Borland C++ Builder

Witam!

Jestem nowicjuszem w programowaniu w Borland C++ Builder. Mam do napisania program w którym sześcian będzie obracany względem danej osi. Mogę korzystać jedynie z bibliotek c++ i nie stosowac ani OpenGL ani

DirectX. Nie wiem jak w Borland C++ Builder odczytać z np z prawoskrętnego układu współrzędnych wartość z? Potrafię odczytać współrzędne x,y i brakuje mi tej trzeciej współrzędnej z. Może macie jakiś pomysł ?

Pozdrawiam!

Musisz matematycznie wszystko liczyć np: rzut izometryczny.

Nie ma trzeciej współrzędnej na płaskiej bitmapie.

max1910 , nazwij proszę temat konkretnie, bez zbędnych problemów w tytule, zgodnie z zasadami pisania na forum. Inaczej wyciągnę konsekwencje.

viewtopic.php?f=16&t=394978

Miałeś rację z rzutem izometrycznym. Dzięki twojej wskazówce mój sześcian “odżył”.