Ulepszanie kompa wymiana karty grafiki itp / zlozenie kompa


(Nodelse) #1

Siema wszystkich. Mam do was pare pytan.

1) czy oplaca sie ulepszac mojego kompa

2) jesli tak to czy da sie z niego wycisnac maXX

procek : AMD PHENOM QUAD CORE 9550 AM2+ 4x 2.20 Ghz x64 bit

pamiec ram : DDR2 3 GB / 667

dysk twardy : 500 GB

grafika : ati radeon hd3650 512 mb / 32 bit

plyta glowna : gb-m61pme-s2

zasilacz : 350 watt FOXCONN

tak na marginesie chcialbym w nim wymienic karte grafiki i ewentualnie reszte ktora bd do wymiany

prosze o pomoc


(sla17) #2

Procesor na starej podstawce, stary rodzaj RAM, słaba grafika i zasilacz też takie niewiadomo co, mało informacji na jego temat więc niepewny jest.

Ogólnie sprzedałbym to wszystko, dołożyć trochę pieniędzy i złożył od podstaw (zostawiając dysk, bo teraz ceny są kosmiczne) :wink:


(Liberator) #3

Zgadza się... No ale zależy co chcesz robić. Jeżeli zamierzasz grać w najnowsze tytuły to faktycznie, tak jak kolega powyżej radzi konieczne będzie złożenie zestawu od podstaw. Jednak jeśli chcesz grać w starsze tytuły to moim zdaniem wystarczy wymienić kartę graficzną no i koniecznie zasilacz. Najlepiej na taką z szyną co najmniej 128bit bo te 32bit w przypadku Twojej karty to naprawdę wąskie gardło. Jeśli zależy Ci na współczynniku cena/jakość to rozważ jakiegoś Radeona z wyższej serii 5xxx lub niższej 6xxx.


(A Bartosz) #4

ATHLON II X3 460 3,4GHz 1,5MB AM3-324 zł

Asus M4A87TD/USB3 AM3 AMD870 PCIE SATA2 Audio 7.1-355 zł

Kingston HyperX DDR3 4GB 1333MHz KHX1333C9D3B1K2-100 zł

ASUS HD5670 1GB DDR3 775/1600 Dx11-269 zł

COOLERMASTER GX-550W 660W MAX 12V-44A 80PLUS-179 zł

:smiley:


(Hellboy1128) #5

Zacznijmy od tego ile chcesz przeznaczyć na modernizację komputera ?


(Nodelse) #6

ile na modernizacje ?

planuje wydac tak z tysiac maxymalnie chyba ze bardziej oplacalne bd zlozenie kompa od podstaw

jesli tak to prosze o parametry czesci i ich cene oraz sume.

Jesli chodziloby o zlozenie kompa od podstaw to jak najlepszy :wink:

a tak wgl chcialem wymienic karte grafiki.


#7

Nodelse , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038


(sla17) #8

Wiesz, można strzelić zestaw za 2k można i za 6k :slight_smile:


(Nodelse) #9

a no mozna ale mnie bardziej interesuje zestaw do 2k max 3k albo po prostu wycisnac max z mojego kompa ale nwm czy bd sie oplacalo


(sla17) #10

Do 3k, podaj tylko co masz i czego oczekujesz (np. czy ma być system, ilość RAM, przeznaczenie komputera). Jaki dysk i jaka obudowa masz obecnie?


(Nodelse) #11

to tak komp przeznaczony glownie do gier filmow i muzyki nic wiecej komp bez systemu bo system mam oryginalny ram z 3 Gb lub wiecej

dysk twardy mam 500 Gb i mi narazie wystarczy obudowe tez mam potrzebyje plyty glownej karty graficzenj ramu zasilacza procesora i to chyba wszystko : D

chodzi mi zeby komp byl wydajny i najnowsze gry zeby na nim bez problemu dzialaly


(sla17) #12

Procesor: Intel Core i5-2500K /3.3GHz, 6MB, LGA 1155, BOX/ 835 zł

Płyta główna: AsRock P67 PRO3 B3 /intel P67/ 399 zł

Pamięć RAM: Geil 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 Value 110 zł

Karta graficzna: MSI GeForce GTX 570 Twin Frozr III P.E./OC 1280MB DDR5 /320bit/ 2xDVI/HDMI 1399 zł

Zasilacz: OCZ ModXStream Pro 600W 290 zł

3033zł, procesor, płyta, RAM, bardzo fajna grafika i zasilacz w porządku :slight_smile:


(Nodelse) #13

ok dzieki czekam na inne propozycje jak co ale ten zestaw co podales sla17 jest naprawde niezly :wink: dzieki wielkie


(kazek31) #14

Kup sobie Della 755 i gitara za małe pieniądze.


(sla17) #15

Zamknięta puszka, gdzie niczego nie da się zbytnio zmienić, absolutnie nie :slight_smile:


(Nodelse) #16

hehehe : D jak co czekam na inne propozycje :wink: