Cześć mam joystick zgodny z HID i chciałbym używaćgo w unity 3d jak to zrobić?
Może coś ci pomoże
bardziej interesuje mnie joystick:
Tutaj jest jeszcze dokumentacja:
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Input.html
Zwróć uwagę na funkcję GetAxis, która zwraca wychylenie danej osi joysticka w zakresie od -1 do 1.
Ok, dzięki, zrozumiałem, napisałem, działa, ale jak mam funkjcę getkey to jak odczytać który to przycisk skoro mój joystiock ma 12?
Ja bym spróbował w ten sposób:
https://unity3d.com/learn/tutorials/modules/beginner/scripting/get-button-and-get-key
W Input Managerze tworzysz mapowanie nazwa → wejście (klawiatura, mysz, joystick). W kodzie odwołujesz się po nadanych nazwach. Daje Ci to możliwość dowolnej zmiany konfiguracji bez zmian kodu. Raczej powinieneś tam móc przypisać dowolny przycisk z joysticka.