Nie dawno miała premierę gra pt.: Until Down na PC. Czy da się ją przejść na innym padzie niż ten od SONY? Wiem, że wymagany jest żyroskop (taki pad od xbox go nie ma). Ale już taki pro controller od nintendo go posiada.
Przechodził ktoś ten tytuł na niededykowanym kontrolerze (nigdzie w wymaganiach gry nie jest wspomniane, że wymaga PS Controllera)?
Pewnie są już wyniki osiągnięte na gitarze lub macie tanecznej.
Jesteś żałośnie nieśmieszny. Kolejny raz próbujesz zabłysnąć pod moim tematem, a zamieściłem je trzy.
Ty to prywatnie nie jesteś lubiany? Pewnie jedyny kontakt zapisany w telefonie to zegarynka. Jedyna osoba, co Ci jeszcze odpowiada.
Można przejść grę bez żyroskopu.
" Tak, w Until Dawn można grać na zwykłym padzie bez żyroskopu. Choć gra pierwotnie została zaprojektowana z myślą o kontrolerach PlayStation z funkcjami żyroskopowymi, takimi jak DualShock 4, większość elementów sterowania w grze opiera się na tradycyjnych przyciskach i gałkach analogowych. W przypadku niektórych sekwencji, gdzie wykorzystywany jest żyroskop (np. „nie ruszaj się”), gra często pozwala na korzystanie z alternatywnych metod sterowania, takich jak tradycyjne ruchy gałek analogowych.
Jeśli korzystasz z kontrolera bez żyroskopu, powinno to nie wpłynąć znacząco na rozgrywkę, choć w przypadku PlayStation 4 lub 5 niektóre efekty immersji mogą być nieco ograniczone".
Tak pisze „sztuczniak”.
I dodaje:
" W remasterowanej wersji Until Dawn wydanej na PS5 i PC, możesz grać bez kontrolera z żyroskopem. Wprowadzono nową opcję „Stay Calm”, która zastępuje oryginalny mechanizm „Don’t Move” i jest dostosowana do kontrolerów bez żyroskopu oraz dla graczy preferujących inny poziom wyzwania. Dzięki temu możesz korzystać ze standardowego pada bez utraty kluczowych funkcji gry".
Takie źródła podaje ChatGPT
[VGC](Until Dawn PS5 and PC release date confirmed | VGC
[New Game Network](Until Dawn remaster out in October | New Game Network
Ja przechodziłem na PS4 w ustawieniach bez żyroskopu z tego co pamiętam.
Spider’s Web :
„Mamy też pewne zmiany w mechanice rozgrywki. Tak jak sekwencja QTE o nazwie Nie ruszaj się, wymagająca od postaci pozostawania bez ruchu, a od gracza trzymania w miejscu wściekle wibrującego pada, nadal jest dostępna, tak teraz można realizować ją automatycznie lub poprzez ruszanie analogiem - ta ostatnia opcja to ukłon wobec osób, które korzystają z kontrolera bez żyroskopu”.
Więc w sieci jest mnóstwo na ten temat.
@cyngiel_1 bardzo dziękuję za konkretną i przydatną pomoc. Ode mnie, masz wielkiego plusa.
I na marginesie jest jakiś sposób na blokowanie użytkowników, tak by nie mieli możliwości udzielania u mnie „prześmiesznych” odpowiedzi. Jestem tu krótko, ale @krystian3w mam dość.
Mamusia go nie nauczyła, że jak ma głupio gadać to lepiej, że żeby nie gadał.
Jest chyba funkcja ignorowania danego użytkownika, ale to spowoduje jedynie to, że ty nie będziesz widział jego odpowiedzi, ale będą widoczne dla ogółu.
Może ktoś bardziej sprecyzuje te opcje, ja osobiście nigdy nie sprawdzałem tych funkcji.
Kolega @krystian3w ma specyficzny sposób odpowiadania… jednak często są pomocne…z pewnymi wyjątkami, które jak widać mu się zdarzają.
@cyngiel_1 pewnie to nikogo, ale po aktualizacji sekwencje „nie ruszaj się” są do przejścia na padzie xbox. Plus do tego na ekranie w quick time event’ach są pokazywane oznaczenia znane z pada od Microsoftu.
Ten temat został automatycznie zamknięty 30 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.