Mam od niecałego roku usługę UPC Internet TURBO 10 Mb/s i to są już chyba jakieś żarty. Wchodzę na YouTube w celu pooglądania jakiś teledysków, czegokolwiek, a tu muszę co 5 sekund zatrzymywać żeby mi się załadował filmik i w końcu trzyminutowy filmik oglądam jakieś 10 minut. Ściąganie jakis większych plików odpada, bo idzie mi tak samo jak na poprzedniej usłudze Chello 512 kb/s (dlatego wziąłem 10 Mb/s bo potrzebowałem większej przepustowości). Od jakiegoś miesiąca męczę się z tym że nie mogę oglądać filmików na YT i innych serwisach o podobnej tematyce. Tak na poważnie to lepiej ładowały się filmiki na CHello 512 kb/s niż na obecnej usłudze. Strony ładują się w miarę szybko, ale oglądanie filmików, słuchanie muzyki online i ściąganie większych plików to jest żenada. Od dawna pisze do UPC, czyli już w sumie trzy razy do nich pisałem o moim problemie, bo od początku jak mam ta usługę to nie było tak jak ma być. Gdzieś znalazłem na jakimś forum opis tej usługi i jak mam UPC 10 Mb/s to ściąganie powinno iść około 1280 kb/s, a mnie szło max. 700 kb/s. Przecież to jest lekko ponad połowa, czyli jak płace 90 zł to powinienem płacić jakieś 50 zł. Wiem że prędkość ściągania jest uzależniona od serwera z jakiego się ściąga, ale chyba powinno iść max. łączem z takich serwisów jak Rapidshare z konta Premium, Microsoft. Z UPC w odpowiedzi na moje maile kazano mi robić jakieś testy i wyniki przesłać do nich z powrotem i wyszło na to żebym podpiął modem kablem NIE USB, tylko RJ-45. Po tym zabiegu nie widziałem jakiejś super różnicy. Potem proponowano mi jakiegoś “speca” od nich, żeby mi zobaczył czy działa internet i jak będzie działał na jego laptopie to mam mu zapłacić 50 zł, a jak nie będzie działał to naprawi za darmo. Teraz jest tak że zostaje mi tylko GG i czytanie stron internetowych, bo na nic więcej nie mogę sobie pozwolić, b0o płace “tylko” 90 zł miesięcznie.
Czy jest ktoś z Krakowa lub nie koniecznie i ma podobny problem. Proszę pisać tutaj.
Czy lepiej na moim miejscu zerwać wszystko z UPC i przejść na Airbites gdzie będę płacił o 1 zł więcej za 10 Mb/s i może dostanę to za co płacę prawie “stówę” miesięcznie??
Sorry że tak się rozpisałem, ale musiałem to jakoś opisać, bo to jest nie normalne, że płace tyle i dostaje tyle co bym na telefonie pochodził na internecie…
;] osobiście mam upc 10mb/s tyle że w warszawie i jestem bardzo zadowolony ;] Jakiś czas temu były co prawda podobne problemy szczególnie wieczorami ale już minęły ;]
Ja również posiadam ową usługę ale nie mam takich problemów w Gdyni. U mnie chodzi wszystko OK. A swego czasu jak posiadałem multimedię to też miałem problemy z transferem to w końcu wymienili mi modem na nowy i jeszcze coś poprawili na wzmacniaczu na wejściu do budynku.
Drogi Mateuszu-pewnie masz wirusy na kompie lub coś źle ustawione ale winą obarczasz firmę UPC bo tak najłatwiej.Najpierw proponuję nauczyć się korzystania z systemu operacyjnego a potem obwinianie prowidera lub systemu:)
to jest lepiej niż wczoraj, ale to jest tak że rankiem działa lepiej niż wieczorem, a ja większość czasu na internecie spędzam wieczorami. I dla przykładu że coś jest nie tak w tej chwili dalej nie mogę oglądać normalnie filmików na YT.
nie wiem do kogo piszesz, ale jak do mnie to ja nie mam routera. Mam tylko kabel z klatki i on idzie tylko do mnie, na całą klatkę to ja tylko mam chyba kompa.
Zamiast wylewać żale na UPC tutaj na forum, radzę poczytać umowę którą spisałeś z UPC a szczególnie pkt które dotyczą transferu gwarantowanego i dopiero wtedy jeżeli nie spełniają jej warunków udać się z reklamacją do nich. Tu na forum nikt machnięciem czarodziejskiej różdżki nie rozwiąże Twoich problemów
nie opisałem tutaj mojego problemu w celu znalezienia jakiegoś frajera, który zrobi coś za mnie, tylko w celu żeby ktoś kto może wie w czym jest problem pomógł mi, lub napisał w czym jest problem, bo sam nie umiem sobie z tym poradzić. A pisać do UPC mi się już nie chce bo prowadziłem z nimi 3 rozmowy na maile i nie dostałem żadnej konkretnej pomocy jaką powinien dostać klient.
Złóż w biurze UPC pisemną reklamację na dziennik podawczy (weź dla siebie kserokopię z pieczątką biura z datą wpływu). Do takiej reklamacji muszą się ustosunkować. Jeżeli nie odpowiedzą w ustawowym terminie masz podstawy do zerwania umowy z nimi.
I tak jak mówiłem wcześniej poczytaj dokładnie umowę i sprawdź czy masz podstawy do reklamacji.