UPC / Chello - Problem z Internetem


(Darekskowi) #1

Witam.

Kilka dni temu straciło mi się połączenie z Internetem. Zadzwoniłem do UPC, przyszedł jakiś gościu, coś tam pogrzebał (niestety nie wiem co bo wtedy nie było mnie w domu) i Internet się pojawił... na kilka dni. Od wczoraj znów szlag go trafił. Komp widzi tylko połączenie z modemem. Ten gościu wspominał jeszcze, że z tym będzie mi się tak dziać, jeżeli nie będę miał podłączonego do modemu oryginalnego kabla z UPC (przełączyłem na swój, ponieważ pierwotnie komputer stał w innym pokoju, a teraz jest w innym, gdzie jest przeciągnięty stary kabel z kablówki). Więc jak znów znikł mi net podłączyłem do tego kabla co został zamontowany przy zakładaniu, zresetowałem modem i dalej nie działa. Mógłbym prosić o pomoc z Waszej strony?

Co chwila w panelu sterowania modemu pojawiają się takie logi:

Time ID Level Description

Time Not Established 85000100 Critical (3) No UCD's Received - Timeout

Time Not Established 82000300 Critical (3) Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Model modemu: Scientific Atlanta EPC2203


(Breitner) #2

A gostek ma ren kabel ze złota ? Zawołaj tego łacha niech Ci zrobi jak należy, w przeciwnym razie domagaj się od UPC obniżenia rachunku za ilość dni nie działania Netu.

-- Dodane 07.08.2009 (Pt) 16:54 --

A gostek ma ren kabel ze złota ? Zawołaj tego łacha niech Ci zrobi jak należy, w przeciwnym razie domagaj się od UPC obniżenia rachunku za ilość dni nie działania Netu.


(Jimek) #3

Dzwoń do nich. Mam też internet z UPC i miałem takie same komunikaty w modemie, jak po prostu internet został mi odłączony (nieopłacone rachunki). Więc albo masz odłączonego neta, albo modem jest uszkodzony.

Ściemnij że wszystko podłączyłeś oryginalnymi motywami i niech do Ciebie ktoś przyjdzie.

Nie zapomnij po naprawie do nich zadzwonić, powiedzieć że "tyle i tyle" czasu nie było u Ciebie internetu i chcesz aby Ci to odliczyli od rachunku.


(Darekskowi) #4

Nie da się tego jakoś naprawić bez wizyty tego montera... gość działa mi na nerwy jak przychodzi.


(Jimek) #5

Możesz spróbować podłączyć modem przez kabel USB, ale szczerze wątpię by to cokolwiek dało, bo problem leży w sygnale.

Więc jeżeli masz 100% pewność że kabel antenowy jest sprawny (to ten gruby i sztywny :P) to na własną rękę raczej nic z tym nie zrobisz, bo jak pisałem, albo modem jest "dupnięty", albo masz odłączony sygnał.


(Darekskowi) #6

Główny kabel antenowy jest sprawny bo działa TV. Od rozdzielnika próbowałem też na innym kablu (tym co dali z UPC) i też nic nie działało. Co do USB to spróbuje, ale tak jak pisałeś to chyba też niewiele da.

Co do modemu mogę jeszcze dodać, że mruga/świeci dioda DS i LINK, a US w ogóle się nie świeci.


(Michalek210392) #7

Nie męcz się .

Zadzwoń i niech przyjdzie i powie co jest nie tak .... W końcu od czegoś oni są ...

Oczywiście powiedz im że nie masz neta już tyle i tyle dni :stuck_out_tongue:

Jeśli nie to zagroź że przejdziesz gdzieś indziej i do widzenia :d


(Jimek) #8

No to niestety, ale nie pozostaje nic innego jak do nich zadzwonić i zgłosić że nie masz już kilka dni internetu i chcesz aby albo ktoś to przyszedł sprawdził, albo aby u siebie zobaczyli. Albo i to i to.

Powodzenia :wink:


(Darekskowi) #9

A można w UPC podpiąć inny modem, czy w centrali muszą autoryzować adres MAC modemu? Bo mogę jeszcze od kumpla go pożyczyć, ma nawet taki sam.


(Jimek) #10

Można podłączyć inny modem. Tylko będziesz musiał wejść na pewną specjalną stronę, wpisać identyfikator użytkownika UPC i hasło do niego. Dalej po zalogowaniu możesz ustawić MAC'i.

Podaję adres strony, ale nie wiem czy to aby na pewno "legalny" (mam na myśli akceptowany przez UPC) sposób.

http://provisioning.upc.pl/reg/login.jsp