UPC / Chello - Problem z Internetem

Witam.

Kilka dni temu straciło mi się połączenie z Internetem. Zadzwoniłem do UPC, przyszedł jakiś gościu, coś tam pogrzebał (niestety nie wiem co bo wtedy nie było mnie w domu) i Internet się pojawił… na kilka dni. Od wczoraj znów szlag go trafił. Komp widzi tylko połączenie z modemem. Ten gościu wspominał jeszcze, że z tym będzie mi się tak dziać, jeżeli nie będę miał podłączonego do modemu oryginalnego kabla z UPC (przełączyłem na swój, ponieważ pierwotnie komputer stał w innym pokoju, a teraz jest w innym, gdzie jest przeciągnięty stary kabel z kablówki). Więc jak znów znikł mi net podłączyłem do tego kabla co został zamontowany przy zakładaniu, zresetowałem modem i dalej nie działa. Mógłbym prosić o pomoc z Waszej strony?

Co chwila w panelu sterowania modemu pojawiają się takie logi:

Time ID Level Description

Time Not Established 85000100 Critical (3) No UCD’s Received - Timeout

Time Not Established 82000300 Critical (3) Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

Time Not Established 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Model modemu: Scientific Atlanta EPC2203

A gostek ma ren kabel ze złota ? Zawołaj tego łacha niech Ci zrobi jak należy, w przeciwnym razie domagaj się od UPC obniżenia rachunku za ilość dni nie działania Netu.

Dodane 07.08.2009 (Pt) 16:54

A gostek ma ren kabel ze złota ? Zawołaj tego łacha niech Ci zrobi jak należy, w przeciwnym razie domagaj się od UPC obniżenia rachunku za ilość dni nie działania Netu.

Dzwoń do nich. Mam też internet z UPC i miałem takie same komunikaty w modemie, jak po prostu internet został mi odłączony (nieopłacone rachunki). Więc albo masz odłączonego neta, albo modem jest uszkodzony.

Ściemnij że wszystko podłączyłeś oryginalnymi motywami i niech do Ciebie ktoś przyjdzie.

Nie zapomnij po naprawie do nich zadzwonić, powiedzieć że “tyle i tyle” czasu nie było u Ciebie internetu i chcesz aby Ci to odliczyli od rachunku.

Nie da się tego jakoś naprawić bez wizyty tego montera… gość działa mi na nerwy jak przychodzi.

Możesz spróbować podłączyć modem przez kabel USB, ale szczerze wątpię by to cokolwiek dało, bo problem leży w sygnale.

Więc jeżeli masz 100% pewność że kabel antenowy jest sprawny (to ten gruby i sztywny :P) to na własną rękę raczej nic z tym nie zrobisz, bo jak pisałem, albo modem jest “dupnięty”, albo masz odłączony sygnał.

Główny kabel antenowy jest sprawny bo działa TV. Od rozdzielnika próbowałem też na innym kablu (tym co dali z UPC) i też nic nie działało. Co do USB to spróbuje, ale tak jak pisałeś to chyba też niewiele da.

Co do modemu mogę jeszcze dodać, że mruga/świeci dioda DS i LINK, a US w ogóle się nie świeci.

Nie męcz się .

Zadzwoń i niech przyjdzie i powie co jest nie tak … W końcu od czegoś oni są …

Oczywiście powiedz im że nie masz neta już tyle i tyle dni :stuck_out_tongue:

Jeśli nie to zagroź że przejdziesz gdzieś indziej i do widzenia :d

No to niestety, ale nie pozostaje nic innego jak do nich zadzwonić i zgłosić że nie masz już kilka dni internetu i chcesz aby albo ktoś to przyszedł sprawdził, albo aby u siebie zobaczyli. Albo i to i to.

Powodzenia :wink:

A można w UPC podpiąć inny modem, czy w centrali muszą autoryzować adres MAC modemu? Bo mogę jeszcze od kumpla go pożyczyć, ma nawet taki sam.

Można podłączyć inny modem. Tylko będziesz musiał wejść na pewną specjalną stronę, wpisać identyfikator użytkownika UPC i hasło do niego. Dalej po zalogowaniu możesz ustawić MAC’i.

Podaję adres strony, ale nie wiem czy to aby na pewno “legalny” (mam na myśli akceptowany przez UPC) sposób.

http://provisioning.upc.pl/reg/login.jsp