UPC - ciągłe zwieszki dostępu do Internetu

Witam, mam ciągłe zwieszki, ściny czy jak tam to nazwać, około 20 sekundowe, gdzieś raz na godzinę.

Sytuacja ma już miejsce koło miesiąca. Wcześniej nie miałam czegoś takiego. Uciążliwe jest to szczególnie podczas grania multiplayer (bracior gra).

Co może być tego powodem. Jeśli macie Inernet od UPC to też macie taki problem?

Pozdrawiam

Ola

Posiadam UPC ok 2 lat i nic takiego nie zauważyłem

Ja też mam internet w UPC. Takich krótkich zwiech nie mam, ale jak się u mnie zwiesi raz na tydzień to czasem i dwa dni neta nie ma. Razem z internetem znika również sygnał w telefonie, który jest podłączony do tego samego modemu. W Biurze Obsługi Klienta sugerują, że problem faktycznie tkwi w modemie, i że mam go zresetować. Nie wiem czy to coś pomaga, ale zazwyczaj po godzinie, dwóch problem znika.

Może rzeczywiście to wina modemu. Mój to Webstar, modelu teraz nie podam, bo nie jestem aktualnie w domu.

Mój modem to Arris. Na nim jest mały przycisk do wciśnięcia zapałką, pewnie od reseta. Co wiąże się z taką operacją?

Źle mnie zrozumiałaś. Mówiąc reset miałem na myśli odłączenie kabla zasilającego od modemu, i po minucie ponowne podłączenie. Nie wiem, w czym dokładnie ma to pomóc, ale tak zalecają panowie z UPC.