UPC Horizon brak dostępu do sieci z zewnątrz

Witam, mam problem z nowym urządzeniem Horizon od UPC. Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i pan konsultant powiedział że nie może mi pomóc.

Chcę wystawić sobie usługę SVN oraz pulpit zdalny na zewnątrz sieci. W tym celu przekierowałem porty na urządzeniu, wyłączyłem firewall oraz blokowanie wan. Porty są otwarte (przynajmniej tak wynika z pomiarów na yougetsignal oraz canyouseeme) a mimo to nie jestem w stanie podłączyć się do usługi zdalnego pulpitu ani skonfigurować SVN. Pingowanie po adresie zewnętrznym nie działa (request timed out). Dodam, że ustawienie DMZ na konkretny adres nic nie daje. Zapora i antywirus oczywiście są wyłączone na komputerze docelowym.

Czy ktoś spotkał się kiedyś z takim problememem?

Dodam, że na tym sprzęcie nie można wyłączyć DHCP, bo to automatycznie wyłącza całą sieć i nie ma dostępu do urządzenia nawet po kablu. Sytuacja identyczna podczas wyłączenia sieci WiFi - nawet po kablu nie ma połączenia. Oczywiście reset modemu wewnętrznego nic nie dał. Jest to co najmniej żenujące.

Czy powyższe problemy są spowodowane usterką oprogramowania na Horizonie czy ja poprostu źle to ustawiam? Wezwanie technika nie wchodzi w grę ponieważ technik przyjdzie, sprawdzi yougetsignal i stwierdzi że porty są ustawione prawidłowo, zainkasuje 50zł a ja dalej będę miał problem. Może znajdzie się ktoś kto doradzi co jeszcze można zrobić?

Może Ci włączyli IPv6
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006822
Zgłoś z prośbą o wyłączenie i przepięcie na IPv4.