UPC inetrnet - powtarzające sie problemy z łączeniem

Witam.

Z namolną regularnością, co miesiąc, dwa, nie mogę połączyć się (dostawcza UPC, modem epc2203 dalej router TP LINK i usługa 15 MB, system XP) z internetem. Tzn. komp loguje się do ich sieci ale przy próbie wywołania strony www wyświetla komunikat “serwer niedostępny”. Zazwyczaj problem ustępuje sam, po paru godzinach, bez żadnej ingerencji z mojej strony, ze dwa razy trzeba było zresetować modem UPC (zgodnie z instrukcją operatora wyłączyć z zasilania na prę chwil) jednak ostatnim razem, nic to nie dało jak również wykonanie zaleceń z działu technicznego (resetowanie i podłączenie kompa bezpośrednio do modemu). Dzień później przyszedł serwisant, zresetował modem, podłączył swojego notebooka i … wszytko poszło (wraz z 50 PLN). Gość twierdzi, że z ich strony (UPC) wszystko było OK, tyle że przeczą temu fakty.

Pytanie, jaka jest przyczyna problemów z łączeniem z siecią?

To nie wiedziałeś, że u operatora zawsze jest OK.

Nawet jak dzwonisz do nich to zawsze ci wmawiają, że wina leży po twojej stronie. I za każdym razem słyszysz tą samą bajkę, bo oni mają procedurę napisaną na kartce.

Ostatnio w Dialogu była kicha, tyle że na infolinii przyznali, że “mają pewne problemy techniczne”.