Upc, koszmarny ping, reklamacja?

Witam,

od początku - znalazłam temat o pingu, a że się nie znam, więc powtórzyłam komendę łącznie ze strona testową (wp). Poniżej wklejam wynik - totalna porażka. Od jakiegoś miesiąca zauważyłam, że net nie “łączy” za każdym razem. Mam UPC 50MB/S i na speedtestnet kiedy już ruszył, bez problemu wyciąga te 50MB na warszawskim serwerze.

Tak czy inaczej chce wyruszyć na UPC z awanturą, ale potrzebuję pogłębić wiedzę, żeby nie mogli mnie zbyć byle czym. Stąd pytania - czy taki pomiar pingu mogę im rzucić w twarz? Czy powinnam zastosować jakieś inne narzędzie? Czy to może być wina routera (thomson twg870u) czy np. zapchania sieci? (wcześniej tak nie było, a w tym bloku od zawsze wszyscy mają UPC, wątpię żeby nagle zaczeli zapychać sieć tak mocno), czy ewidentnie ich wina?

Poniżej screen, proszę o info i pomoc :slight_smile: Z góry dzięki!

http://s18.postimg.org/ca2oqvv95/ping.jpg

Próbowałaś zresetować router do ustawień fabrycznych? Czasami routery się tak “zapychają” może to być jedna z przyczyn.

Do sprawdzania “pingu” używaj WinMTR: http://winmtr.net/ lub http://www.dobreprogramy.pl/WinMTR,Prog … 12587.html wygodniej, czytelniej, prościej, zobaczysz dokładnie w którym miejscu są za duże opóźnienia.

Pewnie problem z routerem, poczytaj jeszcze tu:

http://obsluga-klienta.upc.pl/app/answers/detail/a_id/580/~/pod%E5%82%E4%85czenie-w%E5%82asnego-routera-do-modemu-upc

http://www.forumpc.pl/topic/177079-konfiguracja-routera-do-upc/

Pingi zawsze mogą być podstawą do telefonu do serwisu, ale do tego powinny dojść jednoczesne pingi do Twojej bramy od UPC(router). Dzięki temu wiesz gdzie jest problem i możesz próbować samemu go rozwiązać lub dzwonić na serwis

reset routera faktycznie pomogl :slight_smile:

dzieki za pomoc!