Tu nie ma na co czekać. Wymuś zamknięcie aplikacji. Jeżeli po ponownym uruchomieniu komputera aplikacja będzie działać prawidłowo to nic już nie kombinujesz. Jeżeli będą problemy odinstaluj i zainstaluj ponownie.
Szczerze to Proponowałbym odinstalowanie tej aplikacji i zadzwonienie do UPC aby Dezaktywowali ci Klucz bo płacisz 6 zł na miesiąc za ten program który nie jest godny uwagi,
Proponowałbym zainstalować jakiegoś innego antywirka ew nawet płatnego np eset smart security
Początek umowy z UPC daje możliwość 2msc korzystania za darmo z tego pakietu, szczerze mówiąc z ciekawości chciałem sprawdzić jak obecnie dostawcy internetu starają się kompleksowo zapewnić klientom odbiór internetu.
Rzeczywiście reinstall dobry na wszystkie bolączki Szkoda tylko, że UPC nie posiada intuicyjnego centrum pomocy, które by pomogło w rozwiązaniu tego problemu. Ot choćby chat jak to ma miejsce z “Najszybciej rozwijająca się siecią komórkową”.
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.
Czytam i czytam… podpowiem tak- sprawdziłem w necie i znalazłem informacje, że F-Secure jest najlepszym programem antywirusowym na świecie- to wyróżnienie zdobył w badaniach całorocznych z 20111 rok i wszystko wskazuje, ze taki też będzie za rok 2012. Dowód?:
A co do “zamulenia” przy instalacji- ma to miejsce tylko i wyłacznie gdy deinstalacja wcześniejszych antywirusów na komputerze przebiegła nieprawidłowo i pozostały śmieci w rejestrze.