Update forum v.2.0.6

(Ludzik) #1

Witam!

Na poczatku dodam, iz jestem totalnie zielony w temacie php i prosilbym o jaknajlatwiejsza pomoc :stuck_out_tongue:

Jako admin forum dostaje czeste info od przyszlych uzytkownikow, iz maja klopoty z rejestracja. Chcialbym zupdateowac forum, lecz nie moge znalezc odpowiedniego zaczynajacego sie od wersji jaka podalem w poscie( o ile dobrze czytam i jest to aktualna wersja mojego forum... http://www.cohortes.com/modules.php?name=Forums). Prosilbym o jakakolwiek pomoc z waszej strony, probowalem juz kilku sposobow lecz zawsze napotykalem jakies bledy nigdzie nie opisane ;/

Serdecznie pozdrawiam!

(Okmiwww) #2

Nie wiem dok艂adnie bo nie mia艂em styczno艣ci z tym cms z pewnych wzgled贸w nie trudnych do odgadni臋cia.Mi sie wydaje ze ty nie powinienes robic update forum tylko ca艂ego portalu.

Najlepiej wyjdziesz na tym jak informacji poszukasz na domowej stronie PHPNuke, oni napewno beda wiedzieli.

(lazikar) #3

Ludi a nie lepiej zainsatalowa膰 nowsz膮 wersje Nuka i miec wszystko ju偶 w nowszysch wersjach.

Jak zrobic update ju偶 pisa艂em na forum.

Ludi wi臋c zaczynamy od pczatku:

Najpierw sci膮gnij sobie forum do PHPNuke.

PHPBB Nuke 2.0.15

Wgraj wszystkie pliki do dok艂adnie tych samych folder贸w co tam masz. Masz tam pliku update kt贸re wgrywasz do g艂贸wnego katalogu i wywo艂ujesz z paska adresu. Kazdy po kolei od twojej wersji do tej kt贸ra masz teraz czyli 2.0.15.

Po czym wgrywasz update z linka ni偶ej dok艂adnie w ten sam spos贸b.

PHPBB Nuke 2.0.16

Jednak polecam aktualizacje Nuka. :!:

(Ludzik) #4

Ok, tylko czy ta opcja o ktorej mowicie nie wykasuje mi newsow i innych danych oraz samej zawartosci forum? Bo ze latwiej jest zainstalowac od nowa to wiem, tyle ze zalezy mi na zawartosci stronki.

(lazikar) #5

Ty nie masz instalowa膰 od nowa, a zrobic update cmsa ca艂ego.

Przed tym robimy zawsze kopie plik贸w i bazy danych.

Newsy ci zostan膮 nie ma obawy, ale kopie zr贸b, bo mo偶esz co艣 pomiesza膰.

(Ludzik) #6