Upgrade PC

Witam!

 

Postanowiłem troszkę odświeżyć swój PC, który prezentuję się następująco:

Intel Core 2 Q6600 QuadCore 2,4 GHZ 

MSI P35 NEO3-F P35 DualDDR2 

Dysk 500GB WD Caviar ATA 

Palit XpertVision GF 8600GT 512 DDR3 128bit 

Kingston 2x1024 800Mz DDR2

Zasilacz 400W do obudowy był dołączony

 

Chciałbym nową:

  •  Kartę Graficzną, nie za drogą np, taką: (Asus GeForce GT 630 1GB DDR3 64bit (902/1600) pytanie jest moje czy by dało rade ją podłączyć do tej płyty głównej, albo jakieś inne polecacie nie drogie z Nvidia Geforce (nie znam się na tym za bardzo)

  • Chłodzenie do kompa, wydaję mi się, że jeden wentylatorek nowy w środku by się przydał, bo pc sie grzeje strasznie

  • Zasilacz jakiś dobry nie drogi

  • Ramy, chciałbym dokupić drugą kość 2 GB, pytanie jest moje następujące, jest wiele różnych ramów, jakie lepsze będą do tego sprzętu: GoodRam 2GB 800MHz CL5 czy GoodRam 2GB 800MHz CL6 , lepiej kupić 2x1024 czy 1x2048 czy nie ma to znaczenia.

 

Chcę wymienić parę części bo od dłuższego czasu zawiesza mi się PC, ale tylko na początku użytkowania, metoda losową raz nie raz tak, byłem w serwisach i mówili, że wszystko ok ;/ Może da się wyeliminować ten błąd wymianą części :stuck_out_tongue:

 

Pozdrawiam.

 

Tutaj masz porównanie kart graficznych - http://www.benchmark.pl/strefa/ranking-kart-graficznych

 

Może lepiej wziąć jakiegoś używanego GTS 250 czy GTS 450 

Dorzucenie jednego wentylatora na pewno wpłynie korzystnie na obniżenie temperatury,

Wywaliłbym prądożernego Q6600 i zamienił na Xeona E5420 (tak zrobiłem u siebie) cena ze sprzedaży Q6600 pokryje koszty zakupu,

a Xeon jest o wiele wydajniejszy, mniej prądożerny, oraz obsługuje nowsze technologie. 

Ramy najlepiej dokupić takie same jak masz albo wymienić na szybsze 2X2GB z jak najmniejszym CL.

 

Zasilacz 400W powinien bezproblemowo dać radę, chyba, ze jest już wyeksploatowany, wówczas pozostaje tylko wymiana.

Jeśli już chcesz tu coś w niego inwestować to: