jak wiadomo są to parametry neo256, to czemu ja max wyciągam UPLOADU 10KB/s na 0800102102 piszą mi że mam dobre parametry lini, od tygodnia się z nimi męcze dali mi nr zgłoszenia i cały czas odpisują ze parametry są ok, ale …
SpeedTouch USB Diagnostics (PPP) - ADSL - Transmit 96 i co ja mam teraz począć bo jak tylko do nich dzwonie to muszę od początku opowiadać im co jest nie tak :evil: i pomału dostaje szału.
Doszedłem do wnisoku że wartość Uploadu została mi po opcji 128 (128 kbit/s (do komputera klienta), 64 kbit/s (od komputera klienta),) jaką miałem przedtem, pojawiła się promocja przyspieszenie w cenie i ją wiąłem i dupa, dowload się zwiększył - upload nie. Jak mam im to wytłumaczyć :?:
Bo to jest TPSA, jeden wielki bałagan. Na osławionej błękitej linii często są osoby niekompetentne. Proponuje po pierwsze zawsze pytać z kim rozmawiałeś, zanotować ponadto czas i date rozmowy. Jezeli to nie pomoże wysłac skargę na pismie, powołując się na reklamacje złozona poprzez ich infolinie, z podaniem daty, godziny i osoby przyjmujacej zgłoszenie. Powodzenia.