Uproszczenie skryptu .js

Mam być może? banalne pytanie - ale z teego temata :wink: jestem zielony
Czy można uprościć ten kod ,js new 1.txt
Opisane komentarzem 2 i 3 skrypt działa ale tylko w określonej sytuacji - desk/mobile

Uproszczenie kodu nie jest równoznaczne z mniejszą ilością linii kodu. Takie minimum, żeby to uprościć to poprawnie wcięć, bo obecnie kod jest nieczytelny. Następnie wywalenie jQuery do tak prostego skryptu jest to armata na muchę (chociaż dziś używanie jQuery w ogóle mija się z celem). Po tych 2 krokach można się zastanowić czy coś można w tym skrypcie poprawić.

No dobrze . - niemnieeej moja zieloność nie pozwala mi na opanowanie takiego rozwiązania jak piszesz
Możesz to jakoś rozplątać ? i zapodać rozwiązanie ?

W sensie mam to zrobić za Ciebie?

Dla mnie skoro byłeś w stanie napisać tych kilka linijek to dodanie do nich kilku tabulatorów i enterów nie jest jakimś rocket science.

1 polubienie

pisząc ten kod co mam wzorowałem się na info z kilku innych źródeł i po prostu zestawiłem to w jeden plik. ALE widzę że nie tędy droga więc :bowing_man: uprzejmie o takie rozwiązanie

W takim razie musisz czekać na kogoś innego, może ktoś Ci to ogarnie.

:frowning: i z racji tak banalnego problemu chyba się go nie? doczekam
Tak nawiasem - czy w linijce … $("#maincontent").load(b);$(“html, body”). … mogę wstawić trzeci argument “html, body, maincontent” ?

Zależy gdzie bo tam są 2 instrukcje w jednej linii czyli tak naprawdę powinny to być 2 linijki.

chodzi o 2 i 3 skrypt. - i dodanie do tego 3

“html, body, maincontent” - to pozwoli ? na usunięcie drugiego

https://beautifier.io/

Sam doda taby, raczej też nie mam ochoty przekształcania Ci tego na czysty JavaScript.

http://youmightnotneedjquery.com/

Pomimo korzystania też z różnistych :wink: validatorów :wink: .js tego z twojego linku -Beautifier- nie odkryłem - dzięki
poza tym ten drugi link mnie raczej nie dotyczy - sprawdzam funkcjonalność kodu na chrome