Witam!
Poniżej ciekawostka - uptime (czas pracy) routera MikroTik RB750GR3. Myślę że jak na warunki domowe to niezły wynik. Jak ktoś ma więcej dni niech się pochwali wraz z podaniem modelu routera.
Pozdrawiam!
Witam!
Poniżej ciekawostka - uptime (czas pracy) routera MikroTik RB750GR3. Myślę że jak na warunki domowe to niezły wynik. Jak ktoś ma więcej dni niech się pochwali wraz z podaniem modelu routera.
Pozdrawiam!
Wysoki uptime może być oznaką że użytkownik nie prowadzi aktualizacji oprogramowania
@anon42271672 Oj tam aktualnie zainstalowana wersja RouterOS to 6.49.1 a najnowsza to 6.49.4 więc nie jest tak źle. Jak mówi stare powiedzenie - działa to nie ruszaj.
Pozdrawiam!
Gorzej jak ciebie ruszy jakiś domowy hacker, który zna obejścia na poradnik konfiguracji @wasabi1084.
Wytłumacz mi co tu jest niezłym wynikiem 100d bez resetu czy 100d bez zaniku zasilania ?
Nie sądzę.
Jeżeli sprzęt pracuje na obszarze gdzie rzadko zdarzają się awarie elektryczności lub jest pod upsem to może osiągnąć takie (lub większe) wartości.
@anon42271672 Ten router jest zamontowany w skrzynce pod sufitem razem z drugim routerem TL-WR1043ND (on służy jako AP z WiFi). W tej samej skrzynce oprócz tych urządzeń jest jeszcze tylko listwa zasilająca. Póki co żadna awaria/zanik zasilania się nie zdarzył.
Pozdrawiam!
Nie.
Nie.
Niejednokrotnie miałem po 6-8 m-cy na TL-WR1043ND ver. 4, ale albo ja coś robiłem i wymuszałem restart albo trzeba było z jakiegoś powodu wyłączyć prąd.
Mam ten router około 5-6 lat, nigdy nie zaliczył zwisu czy potrzeby restartu bo coś źle działa.
Wersja 4, ostatnia. Chwilę po zakupie Tplink ogłosił zakończenie wsparcia
@Wredzia Teraz jak miałbym go kupić jako kolejny to tylko V2 lub V4. Tylko że pewnie nowego nie dostanę.
Pozdrawiam!
Po co kupować sprzęt bez wsparcia, jeszcze tym bardziej router?
@anon42271672 Bo jest stabilny jak skała i nigdy nie sprawiał problemów. Chyba że poleciłbyś mi coś z DualBand i podobną stabilnością?
Pozdrawiam!
Eee?
Jeżeli jakieś urządzenie zawiesza się po kilku godzinach, dniach to może…
To jest tak samo jak w przypadku oprogramowania.
Dzisiejsi producenci wydają urządzenia w ekspresowym tempie aby tylko rozpocząć sprzedaż i zyski.
Nie przejmują się stabilnością no BO przecież zaraz obiecają poprawki poprawek i łatki łatek.
Nie
Tak i to duży. Chodźmy dlatego, ze błąd jakiejś funkcji w oprogramowaniu routera będzie to powodował.