Uruchamianie bluetooth w laptopie!


(Stella23) #1

Bardzo prosze o pomoc. Nie znam sie zupelnie na komputerach a chcialabym polaczyć swoja komórkę z laptopem. Niestety nie mogę uruchomić bluetootha w komputerze. Zainstalowalam PC Suite - oprogramowanie do Nokii i Service Pack 2, bo przeczytałam na tym forum, ze to moze pomoc, ale niestety nic to nie dalo.

Bardzo prosze o pomoc, bo siedze juz nad tym drugi dzien i zaczynam sie czuć jak debil... :frowning:

Stella.


(Maselko 11) #2

najierw podaj firme i symbol laptopa i jakie masz oprogramowanie i firme telefonu


(Clubbasse207) #3

twój laptop to …

twój system operacyjny to …

nie ma przypadkiem przycisku na obudowie włączającego bluetoch oraz wifi ;>


(Maselko 11) #4

ja mam hp 6715s i ja mam przycisk bluetooth przy przycisku włączania i wyłączania


(Stella23) #5

Laptop: Acer Aspire 3614 WLMi

Telefon: Nokia 7373

System operacyjny: Windows XP (jeśli o to chodzi… - przepraszam, ale ze mnie naprawde straszny laik…)

Dzieki, ze mnie nie olaliscie:)

Złączono Posta : 22.07.2007 (Nie) 17:49

Jeszcze jedno! Na obudowie rzeczywiście jest przycisk do włączania bluetooth, ale jak wciskam to na monitorze wyswietla sie komunikat - No device…

Skoro jest bluetooth to czemu nie moge go uruchomić?


(Clubbasse207) #6

sprawdź w menedżerze urządzeń czy jest zainstalowany bluetoch :>

czy to jest twój sprzęt ?

http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=1318

bo faktycznie wygląda na to że nie masz “bluta”


(tores1977) #7

Najprawdopodobniej masz tylko przycisk niema zainstalowanego bluetootha

już sie z tym spotkałem przy tej marce (marny zabieg marketingowy)


(Asterisk) #8

(Kaminski Marcin1) #9

Potwierdzam, ze mnostwo Acerow bylo w ten sposob oszukanych, ze mialy przycisk do Bluetootha, ktorego nie mialy w srodku. Z punktu widzenia firmy to marketing, z mojego - oszutwo! Tym bardziej, ze wtedy bardzo mily Pan w Vobisie goraco mnie do niego namawial i mowil, ze jest bluetooth. Teraz majac wieksza wiedze oddalbym laptopa drugiego dnia, niech mi wlaczy bluetoth albo odda pieniadze.

Jesli chcesz sprawdzic to nacisnik ten guzik i jesli na ekranie pojawi sie infomormacja “NO DEVICE” oznacza to, ze nie masz modulu.

Nie oplaca sie tego kupowac od Acera, bo koszty sa dosc wysokie, wiec jesli chcesz korzystac o kup sobie Bluetooth na allegro. Ja tez tak zrobilem. Jesli sie jednak zdecydujesz to instalacja modulu jest dziecinnie prosta i nie wymaga kupowania anteny (ktora jest juz zamontowana).


(Azoms5) #10

Oprócz Bluetooth telefon do peceta można podłączyć jeszcze przez port podczerwieni IrDA oraz za pomoca kabla USB. Sprawdż czy taki kabel nie został dołaczony do Twojej komórki?


(Juniorek) #11

co do acerów

jedna obudowa dla kilku/nastu różnych podwersji :wink:

więc się nie dziwcie, że jakiś lapek ma przycisk a nie działa mu bt ;]

co do sprzedawcy w vobisie - jest coś takiego jak niezgodnośc towaru z umową ;D


(Kasiekwita) #12

mam LG E500 i nie potrafie uruchomic bluetootha. on nie ma zadnego przycisku a pisze ze ma bluetootha. on byl kupiony w niemczech i w polsce wgralam polska viste bo niestety jej nie posiadal. moze facet z serwisu cos namieszal?? pomozcie mi bo juz mam ochote go wyzucic:( z gory dziekuje


(tores1977) #13

Napisz coś więcej na temat twojego laptopa bo samo LG E500 niewiele mówi

http://pl.lge.com/proddivergent.do?cate … entId=0503

A instrukcję czytałaś na pewno tam jest napisane jak uruchomić jeśli tylko Twój model go posiada


(Artix7) #14

ja mam bluetooth mam asus x70zseries i nokie