Urządzenie wielofunkcyjne ~500zł

  • Tanie w eksploatacji

  • 90% to dokumenty

  • 20% czasu użytkowania będzie wymagało użycia skanera

  • Odpada HP. 

  • Niechaj sama się czyści :wink:

  • Jestem nastawiony “anty-sztuczne-postarzanie”

  • 5 osobnych tuszy, rozmiar XL

Zrobiłem mały research i :

1. Canon PIXMA MG5550 (ale wychodzi że już jej nie ma, więc…)

  1.  Canon Pixma MG5650 

Duplex(przyda się)

Głośna

Jednak odrzuca mnie firma, gdyż z tego co się zorientowałem - po gwarancji lubią się psuć.

 

No i tutaj już dwójka moich faworytów:

3. Brother DCP-J552DW

Ok. 500zł

Duplex

Chyba powolna

Zamienniki mogą nie działać(zależy od wersji oprogramowania), ale są tanie(15zł)

4. Brother DCP-J105

500 zł

Brak Duplexu

35zł za 5 tuszy(większe/pojemniejsze niż w poz.3)

Gorszy wyświetlacz( czy rozwiązaniem na to jest model Brother DCP-J152W ? )

 

Jako tako już wiem jak sytuacja wygląda, jednak liczę że ktoś z Was miał z nimi do czynienia i podpowie mi coś;) 

Istotnie J152W wygląda najlepiej? A może boryka sie z jakimiś problemami których nie ma J55wDW ?

 

 

Tanią w utrzymaniu jest cała linia DCP od Brothera. Jednym z lepszych urządzeń wielofunkcyjnych jest model J00.