Urządzenie wielofunkcyjne do 700zł

Zamierzam kupić urządzenie wielofunkcyjne, tylko jakie?

W ciągu miesiąca będzie drukowane ok. 150 stron czarno-białego druku, więc ważne będą koszty eksploatacji. Drukowanie zdjęć będzie wykorzystywane sporadycznie. Sam nie wiem jakiej firmy, większość osób z którymi rozmawiałem i przeglądałem inne tematy mówiła o HP. Zastanawiałem się nad laserowym urządzeniem, ale chyba nie ma takiego, które by drukowało w kolorze.

HP to jedna z najlepszych firm produkująca tego typu urządzenia sam posiadam model HP psc 1510 i jestem zadowolony

Zależałoby mi również na dobrym skanerze, ponieważ chciałbym skanować różne fotografie.

Jak Ci zależy na dobrej jakości druku i dokładnym skanowaniu nie inwestuj w HP nie dość ze urządzenie drogie to tusz także. Uważam, że firma brother ostatnio produkuje świetny sprzęt ja posiadam model DCP-330C ale jak masz na wydanie 700zł to weź to za 599zł+koszt przesyłki

http://allegro.pl/item269574596_brother … _tusz.html

Może jednak rozsądnie w Twoim przypadku będzie zakupić osobno drukarke i skaner.

Drukarke potrzebujesz typowo do tekstu czuli np. EPSON D120 (4 osobne tusze po ok 30 zł sztuka). Masz tam możliwość też zamontowania dwóch tuszy czarnych o dużej pojemności co poprawia jeszcze i tak niezłą ekonomikę wydruku.

Co do skanera to polecam Epson v200 Photo. Przedewszystkim jest to skaner CCD. Rozdzielczość 4800x9600 co przy Dmax=3.2 daje niezłe rezultaty (łącznie ze skanowaniem klisz)

Za cały zestaw zapłacisz ok 600zł

Jeśli jednak nie masz zapędów fotograficznych i starczy Ci prosty skaner typu CIS to w granicach 300 zł możesz już kupić urządzenie wielofunkcyjne (dx7450 lub dx8450) również z 4 osobnymi tuszami (takimi samymi jak w d120). Tu również możesz założyć tusz czarny o większej pojemności. Do tego skaner 1200x2400, czytnik kart pamięci iw dx8450 wyświetlacz LCD.