Urządzenie wielofunkcyjne do małego biura do 600 zł

Cześć,

 

szukam urządzenia wielofunkcyjnego do biura do 600 zł. Zależy mi na tym abym mógł kserować dokumenty i drukować poprzez wifi. Fajnie też jak by urządzenie mogło skanować na pendrive i zapisywać dokumenty. Co polecacie? + nie chce mieć problemów z zaschniętym tuszem. 

polecam coś od brothera http://www.sferis.pl/urzadzenie-wielofunkcyjne-brother-mfc-j200-mfcj200ap1-p333024 , ogólnie robi dobre i gtanie w eksploatacji drukarki. A jeśli chodzi o zasychanie to jak się regularnie drukuje to nie powinno być problemu z zasychaniem, tym bardziej że też się samo czyści co jakis czas.

A nie lepiej coś laserowego? 

Pewnie że lepiej :slight_smile: jeżeli tylko czarno białe to zobacz Brother DCP-1610WE

http://www.x-kom.pl/p/217206-urzadzenie-wiel-laserowe-brother-dcp-1610we-wifi-kabel-usb-gratis.html

 

czasami druk w kolorze mimo wszystko się przydaję…