Urządzenie wielofunkcyjne

Witam. Chcę zakupić nowe urządzenie wielofunkcyjne (skanowanie, drukowanie, kopiowanie) i mam z tym problem.
Otóż jest dość duży wybór i nie wiem w sumie na co się zdecydować, bo się na tym kompletnie nie znam.

Historia mojego sprzętu nie jest spektakularna,
do 2006-07 roku Canon IP 2000 :smiley:
Od 2009 do teraz używam Brother DCP-385C i nie jest źle, ale są już pewne problemy.

Zastosowanie ? Wszelki wydruk dokumentów itp. itd. od wielkiego dzwonu jakieś zdjęcie, ale to nie jest serio priorytet.
Ogólnie zależy mi na tanim drukowaniu, teraz pakiet 10 tuszów kosztuje max. 20 zł i starcza to do 6 miesięcy.
Wiem, ze tak tanio teraz mieć nie będe, ale kupowanie jakiegoś tuszu za kilkadziesiąt złotych, który starczy na max.2 miesiące to słabo :confused:
Ogólnie widzę duzo takich urządzeń, gdzie mają czipy i nie wiem jak się na to nastawiac, bo słyszałem, że dość droga impreza jeśli chodzi o eksploatacje.

Na pewno musi być z Wifi - obowiązkowe.

Cena ? do 400, 500 zł myślę znajdzie się coś fajnego (jak nie taniej).

Zainteresuj się urządzeniami z serii InkBenefit Plus od Brother’a
http://www.inkbenefitplus.eu/pl/

Koszt wydruku jest bardzo niski. Mam DCP-T300 od roku i jestem bardzo zadowolony.

A może jakieś urządzenie z systemem stałego zasilania atramentem? Takie mają najniższe koszty wydruku.