Usługa internet + telewizja - rozwiązanie umowy

Witam,

Jestem abonentem sieci Interkam w której mam w pakiecie internet wraz z telewizją. Umowa wiąże  mnie z tym dostawcą do października 2016…

W przeciągu 2 miesięcy znikło z oferty kilka kanałów które lubię i lubię - chcę zmienić operatora.

Czy mam prawo rozwiązać umowę na usługi telekomunikacyjne bez konsekwencji ?

pozzdrawiam i dziękuje za pomoc.

Nie będę oryginalny, jak napiszę, iż w tym dokumencie zapewne jest zawarte kiedy może ona być “rozwiąże”… bez tego to już tylko mogą być luźne dywagacje…

Jeśli to programy gwarantowane, a usługa uległa pogorszeniu to tak. Musisz przeczytać wykaz kanałów i umowę.

Jeśli to była promocja 3 w pakiecie, to od daty początku umowy trzeba dopłacić do ceny promocji za każdy miesiąc, bo to nie chodzi o telewizję, tylko o pakiet promocyjny.

U mnie w multimedia jest miesięczne wypowiedzenie na telefon i net, a trzymiesięczny okres za tv. Jak mi się nie podoba, to wypowiedzenie złożę trzy miesiące przed zakończeniem umowy za kablówkę, a miesiąc przed zakończeniem umowy na telefon i internet.

U mnie to 11 la,t co dwa lata korzystam z cen promocyjnych, ale dokładnie wiem, na jakich warunkach.

Usługodawca daje dużo papierów przy zawieraniu umowy, ale to trzeba czytać.

Jeśli te kanały były wyszczególnione w umowie, to można.