Usługa posłaniec?


(Damian 999) #1

Witam. Wiem ,że na tym forum jest dużo osób znających się na rzeczy, więc zapytam.

Od pewnego czasu pojawia mi się na ekranie okienko z nazwą "usługa posłaniec" i zachęca do odwiedzenia różnych stron, a to żeby przeskanować rejestr, a to żeby usunąć programy szpiegowskie itp.

Pomyślicie pewnie,że zainstalowałem jakiś program wyświetlający takie banery. Wcale nie. Mało tego, przeskanowalem całego kompa Mksvir2005. Programem do usuwania adaware i nic nie pomogło.

Może ktoś miał podobny problem i wie co zrobić.

proszę o rady.


(Damian) #2

Ściągnij program xp-AntiSpy 3.94-2 PL i wyłącz posłańca.


(lazikar) #3

Start>>uruchom>>services.msc

Znajdz na liście usługę i wyłącz.


(Musg) #4

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... =poslaniec


(Piotrekjunior) #5

Moj kumpel mial odobny problem.

CZYTAJ TO


(Polite) #6

Witam!

Najpewniejszym sposobem będzie wykonanie takiej procedury jak opiszę

poniżej i nie włżczy się po ponownym uruchomieniu komputera.

Start\uruchom i wpisujesz services.msc

W nowym oknie wyszukujesz usługę Posłaniec,prawy klik na powyższą usługę\właściwości i z menii wybierasz:wyłączony i Ok!

Będziesz miał pewne,że już się nie włączy po restarcie.

WIN.XP.SP.2.


(Damian 999) #7

Wielkie dzięki!

Tak jak się spodziewałem, ludzie tutaj są bardzo pomocni.


(Lolyt Xd) #8

Nie należy go wyłączać. Najlepiej jakimś programem zablokować ruch NetBios i po kłopocie.


(boczi) #9

Jest on najczęściej niepotrzebny. Zawsze można to włączyć ;] Zresztą sprawa rozwiązana...


(Lolyt Xd) #10

Lecz jeśli administrator sieci, ma coś ważnego do napisania, nie dopisze sie :confused:


(lazikar) #11

Jak będzie koniecznie chciał się skontaktować to napisze maila.


(Lolyt Xd) #12

No niby tak, ale tak jest dłużej.


(lazikar) #13

Przestań już ottować bo to nie na luzie. :?


(Tomek Zamlynny) #14

chyba ten port jest potrzebny do ruchu w sieci LAN??


(Damian) #15

Nie, ten port można śmiało zamykać.