Usługa profilów - jak odzyskać dane z zepsutego profilu?

Witam,

jestem użytkownikiem systemu Windows 7 Professional. Od kilku dni mam problem z zalogowaniem się na swój profil. Po wpisaniu hasła do profilu pojawia się następujący komunikat:

Nie jestem na 100% pewien co spowodowało ten błąd, jednak mogę się domyślać. Podczas włączenia komputera sprzed wyskoczenia błędu po raz pierwszy, koleżanka podłączyła do mojego komputera swój pendrive, który wg Microsoft Security Essentials zawierał wirusy.

Jestem zdecydowany na format dysku i zainstalowanie Windowsa 7 od nowa, bo system mi spowolnił. Chciałbym jednak przedtem skopiować listę kontaktów z Tlena i książkę adresową w Thunderbirdzie.

W trybie awaryjnym mogę zalogować się na swój profil, jednak nie mam dostępu do konta Tlen ani kont w Thunderbirdzie (tu i tu nie ma żadnych). Czy te dane skasowały się wraz z awarią profilu? Jeśli nie, to czy ktoś zna sposób na ich odzyskanie?

Dzięki wygooglanym instrukcjom mam dostęp do drugiego - działającego - profilu, może to coś pomoże?