Plik
(Plik)
28 Listopad 2008 10:56
#1
Witam,
mam problem z komputerem, mianowicie co jakieś <2 minutki znikają mi ikony na pulpicie i w lewym górnym rogu pokazuje się okienko z komunikatem “Ustawienia spersonalizowane”, w tym czasie komputer zwalnia, aż do czasu gdy powyższe okienko zniknie. Do tego internetu, jakby w ogóle nie było, albo jest na chwilę i ‘znika’… ;>
hmm, log z HijackThis - http://wklej.org/id/22446/
prosiłbym o jakieś wskazówki, bo juz mam nerwy, które mogą doprowadzić do formata w każdej chwili…
pozdrawiam i dziękuję.
Usuń te wpisy w HJT
Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.bearflix.com/pl/ O2 - BHO: UrlHelper Class - {6D023EBF-70B8-45A6-9ED5-556515FA0FE4} - C:\Program Files\BearShare Applications\BearShare MediaBar\BearShareIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {85F685C3-20D9-4943-95E4-EB4224056C3F} - (no file) O3 - Toolbar: BearShare MediaBar - {D3DEE18F-DB64-4BEB-9FF1-E1F0A5033E4A} - C:\Program Files\BearShare Applications\BearShare MediaBar\BSMediaBar.dll O3 - Toolbar: (no name) - {85F685C3-20D9-4943-95E4-EB4224056C3F} - (no file) O4 - HKUS\S-1-5-19…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS.DEFAULT…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘Default user’) O4 - Startup: ctfmon.exe O4 - Startup: ctfmon.exe(1).VIR
Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.
Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj tylko linka
Plik
(Plik)
28 Listopad 2008 11:21
#3
huber2t
(huber2t)
28 Listopad 2008 11:27
#4
Do wyleczenia pendrive z wirusów użyj
Perlovg Removal Tool
Flash Disinfector
lub format
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!