Ustawienie biosu

mam taki problem jak ustawić bios żeby komputer startowal z plyty mam bios AMIBIOS SETUP UTILITY VERSION3.31a Typ BIOS’u AMI (10/18/06) Pole Wartość

Właściwości BIOS’u

Sprzedawca American Megatrends Inc.

Wersja P2.80

Data wydania 10/18/2006

Rozmiar 256 KB

Urządzenia startowe Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120

Możliwości Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS

Obsługiwane standardy DMI, APM, ACPI, ESCD, PnP

Możliwości rozbudowy ISA, PCI, AGP, USB

W urządzeniach startowych ustawiasz pierw cd-rom potem floppy disk a na końcu hard disk.

a gdzie są te urzadzenia przepraszam że tak dociekliwie ale jestem zielony w te klocki

Na jednej z pierwszych stron z ustawieniami biosu. Podaj markę i model płyty głównej a nie typ biosu.

Jeśli zależy Ci tylko na jednorazowym wyborze urządzenia to wystarczy, że naciśniesz po resecie klawisz “F12” i wybierzesz np. CD.

Nazwa płyty głównej ASRock K7S41GX ID płyty głównej 62-P280-001368-00101111-040201-SIS$K7S41280_K7S41GX BIOS P2.80

W advanced settings będzies zmiał coś takiego jak first boot device-wybierasz cd-rom,potem second boot device wybierasz floppy disk a potem third boot device i wybierasz z listy hard disk albo hard drive.Na koniec wybierasz w biosie exit and save i z literką Y i enterem zapamiętujesz ustawienia

robie tak jak pisałes i nic pojawia mi sie CD/DVD CODE…5 i uruchamia sie system z dysku a nie z plyty

a płytę masz włożoną dobrą?

program ściagnołem ze strony microfostu jest to windows7

A w jaki sposób ją nagrałeś? Wejdź na nią spod działającego systemu i napisz jakie widzisz pliki i foldery?

boot efi surces upgradeautorunbootgr setup a nagrałem ja nero 9

Ten plik, który ściągnąłeś to jest obraz płyty, rodzaj archiwum, którego nie wolo wypakowywać i nie nagrywasz jako plik na płytę tylko poszukaj w programie do nagrywania opcji: “nagraj obraz płyty” lub podobnie brzmiącej.

W taki sposób jak nagrałeś płyta nie ma prawa uruchomić komputera.