Ustawienie bootowania z pendrive w biosie

Witam. Ostatnio mam kłopoty z Windowsem xp więc postanowiłem go przeinstalować. Zrobiłem bootowalnego pena o rozmiarze 1 gb z instalką windows xp. I tu zaczyna się problem: chcę ustawić bootowanie z pena ale nie wiem co wybrać. Mam do wyboru: floppy, LS120, hdd-0, SCSI, CDROM, HDD-1, HDD-2, HDD-3, ZIP100, USB-FDD, USB-ZIP, USB-CDROM, USB-HDD, LAN i DISABLED. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Czytałem na innych forach żeby wybrać USB-ZIP jak wybrałem i zrestartowałem kompa to wyskoczyła mi lista a na samym dole jakiś sterownik do biosu. Pendrive bootowałem programem wintousb . MÓJ BIOS : PHOENIX AWARD BIOS CMOS SETUP UTILITY V6.00PG. Pomoże ktoś? Z góry dzięki

Sprawdź USB-HDD. 

Próbowałem i nic nie daje wczytuje system z dysku :frowning:

Zarówno na uefi jak i legacy? Próbowałeś bootować jakimś innym programem?

Pokaż screen z wyboru bootowania w bios.

A co to uefi i legacy? Próbowałem bootować programem ultra iso i jest to samo

A unetbootin np?

W menu wybieranie kolejności bootowania - możesz zmienić z Uefi na Legacy i odwrotnie?

Niestety nie dam screena bo jest limit:-(

 

Wrzuć screen na iv.pl

Wypisałem co moge dać do bootowania uefi i legacy nie mam.

Tam też nie mogę wrzucić bo limit jest. Moje zdjęcia ważą po 3 mb każdy

 

Masz klucz do xp? Płyte? Zawsze chyba można pobrać XP do testu a potem wpisać kod. 

Nie myślałeś o linuxie? Jak wiemy, Microsoft przestał aktualizować XP.

Prawdopodobnie bios nie widzi tej instalki. Spróbuj zrobić bootowalny pendrive programem WinSetupFromUSB.

Klucz mam ale z neta go mam a płytę sam wypaliłem ale przy wczytywaniu sterowników bluescreen mi wyskakuje nie wiem czemu

Właśnie nim robię bootowalny pendrive sorki za pomyłkę

Czyli masz piracki windows? 

A może Linuxa jednak zainstalujesz?

Tak windows pirat a linuxa nie chcę bo nie wszystkie gry i programy na nim chodzą