Usunąłem WindowsImageBackup. Jak przywrócić usunięte pliki?

Witam,

Na początek mówię, że jestem “zielony” z informatyki i na 100% piszę w złym dziale, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zauważyłem, że na dysku moje pliki ważą ok 105GB, a zajmowane miejsce na dysku wynosiło ok 260GB. Wszedłem do folderu WindowsImageBackup, myśląc, że tam zbierają się kopie zapasowe i chciałem usunąć wszystkie kopie zapasowe i zostawić jedną,aktualną. Usunąłem stamtąd 2 pliki. Nie wiedząc co się stało odpaliłem jakiś program. Okazało się, że służy on do wykonywania kopi zapasowych. Tam usunąłem 1 kopię zap. Przy każdym kliknięciu pokazuwał się jakiś błąd, a ja nie mogę zrobić kopi zapasowej, ani przez program, ani przez centrum akcji. Podejrzewam, że te 2 pliki były czymś ważnym. I tu moje pytanie: Czy mogę je jakość odzyskać bez reinstalacji całego systemu? Mój system: Windows 7 64bit.

Liczę na odpowiedź i mam nadzieję, że jasno opisałem problem.

Witam . Ja jestem szary he he , ok sciągnij sobie program Recuva służący do odzyskiwania danych. Jeżeli nie usuwałeś danych za pomocą jakiegoś specjalnego programiku do wymazywania danych , tylko usunąłeś do kosza te pliki to powinien zaradzić.

Dodane 26.01.2013 (So) 15:04

A następnym razem użyj narzędzia do zarządznia kopią zapasową do takich zabaw…

Tak się składa że ten folder jest folderem obrazu systemu gdy wykonasz taki obraz za pomocą narzędzia kopia zapasowa systemu windows, i raczej usunięcie jego zawartości nie powinno powodować żadnych błędów.

Wyszukuje mi tylko 1 plik (55mb) a tego 96GB nie ma :stuck_out_tongue_winking_eye: Ten 1 nie naprawia problemu :stuck_out_tongue_winking_eye: Ale dzięki za dobry program. Czekam na inne pomysły

Dodane 26.01.2013 (So) 16:49

http://imageshack.us/photo/my-images/82 … uudvk.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/60 … u2vxy.png/

Może te 2 linki coś pomogą ale wątpie…

Dodane 26.01.2013 (So) 17:01