Usunąłem WindowsImageBackup. Jak przywrócić usunięte pliki?

(Bartosikkrystian) #1

Witam,

Na początek mówię, że jestem "zielony" z informatyki i na 100% piszę w złym dziale, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zauważyłem, że na dysku moje pliki ważą ok 105GB, a zajmowane miejsce na dysku wynosiło ok 260GB. Wszedłem do folderu WindowsImageBackup, myśląc, że tam zbierają się kopie zapasowe i chciałem usunąć wszystkie kopie zapasowe i zostawić jedną,aktualną. Usunąłem stamtąd 2 pliki. Nie wiedząc co się stało odpaliłem jakiś program. Okazało się, że służy on do wykonywania kopi zapasowych. Tam usunąłem 1 kopię zap. Przy każdym kliknięciu pokazuwał się jakiś błąd, a ja nie mogę zrobić kopi zapasowej, ani przez program, ani przez centrum akcji. Podejrzewam, że te 2 pliki były czymś ważnym. I tu moje pytanie: Czy mogę je jakość odzyskać bez reinstalacji całego systemu? Mój system: Windows 7 64bit.

Liczę na odpowiedź i mam nadzieję, że jasno opisałem problem.

(system) #2

Witam . Ja jestem szary he he , ok sciągnij sobie program Recuva służący do odzyskiwania danych. Jeżeli nie usuwałeś danych za pomocą jakiegoś specjalnego programiku do wymazywania danych , tylko usunąłeś do kosza te pliki to powinien zaradzić.

Dodane 26.01.2013 (So) 15:04

A następnym razem użyj narzędzia do zarządznia kopią zapasową do takich zabaw…

(dzikiwiepsz) #3

Tak się składa że ten folder jest folderem obrazu systemu gdy wykonasz taki obraz za pomocą narzędzia kopia zapasowa systemu windows, i raczej usunięcie jego zawartości nie powinno powodować żadnych błędów.

(Bartosikkrystian) #4

Wyszukuje mi tylko 1 plik (55mb) a tego 96GB nie ma :stuck_out_tongue_winking_eye: Ten 1 nie naprawia problemu :stuck_out_tongue_winking_eye: Ale dzięki za dobry program. Czekam na inne pomysły

Dodane 26.01.2013 (So) 16:49

http://imageshack.us/photo/my-images/82 … uudvk.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/60 … u2vxy.png/

Może te 2 linki coś pomogą ale wątpie…