drusilla
(Agbaranowska91)
8 Styczeń 2015 19:37
#1
Widzę jakąś plagę z tym omiga-plus. Niestety też mi się przytrafiło przy aktualizacji programów.
Skanowałam już komputer AdwCleanerem, jako że rezultaty były marne użyłam też Malwarebytes Anti-Malware. Zresetowałam przeglądarki. Niby już nic nie wyskakuje w przeglądarce jednak byłabym wdzięczna gdyby ktoś kompetentniejszy ode mnie skontrolował raporty.
FRST http://wklej.to/IbOKV
Addition http://wklej.to/PgtPY
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Atis
(Atis)
8 Styczeń 2015 22:23
#2
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1420732226&from=cor&uid=TOSHIBAXMK6461GSYN_71FEF0EYSXX71FEF0EYS", "hxxp://isearch.omiga-plus.com/?type=hppp&ts=1420732246&from=cor&uid=TOSHIBAXMK6461GSYN_71FEF0EYSXX71FEF0EYS"
S2 .EsetTrialReset; C:\windows\system32\regedt32.exe /s C:\windows\esettrialreset.reg
S4 0076241352895046mcinstcleanup; C:\windows\TEMP\007624~1.EXE C:\PROGRA~2\COMMON~1\McAfee\INSTAL~1\cleanup.ini -cleanup -nolog -service
S2 eamonm; system32\DRIVERS\eamonm.sys [X]
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]
S3 huawei_wwanecm; system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X]
C:\Users\user\Downloads\SpyHunter-Installer.exe
C:\AdwCleaner
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1669776238-1244729812-501800986-1001_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 -> C:\Users\user\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll No File
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
drusilla
(Agbaranowska91)
8 Styczeń 2015 22:45
#3