Usuwanie plików i folderów z kopii

Witam

Mam pytanko: czy ktoś wie jak można usunąć poszczególne pliki/foldery z kopii bezpieczeństwa która jest wykonywana przez system. Chodzi o to że podczas robienia kopi trafiają do niej pliki/foldery które później zostają usunięte ale w kopii one tkwią dalej i tylko niepotrzebnie zajmują miejsce.

Czy masz na myśli modyfikacje pliku z rozszerzeniem .bkf? jeżeli tak, to obawiam się ze nie ma takiej możliwości.

To czemu nie usuniesz ich z systemu i nie zrobisz kopii ponownie bez nich? :wink:

No chyba, że to pliki systemowe. :smiley:

Chodzi mi o pliki z folderu WindowsImageBackup.

Nie możesz edytować tych plików po dokonanej kopii.

Nie bardzo rozumiem Twój problem. Tak jak kolega napisał wyżej; dlaczego po prostu nie zrobisz kolejnej kopii systemu po usunięciu zbędnych plików/folderów z dysku? Przecież wiadomo ze wiele się na dysku zmienia, wiec zalecane jest robienie kopii zapasowej choćby raz na miesiąc.

Witam. Przyznam, że Masz trochę dziwny problem.

Ale skoro chcesz, to zamiast pełnej kopii zrób obraz systemu a własne pliki skopiuj na pendriva dla bezpieczeństwa i będziesz mógł w nich grzebać do woli. Pozdrawiam