Usuwanie zapory Avira Firewall

Mam Windows XP Home.Skanując komputer różnymi programami /np.Everest/otrzymuję informację,że mam aktywne dwie zapory :Avira Firewall oraz Pc Tools Firewall Pro.Ta ostatnia faktycznie jest pokazana na pasku i funkcjonuje . Podczas jej instalowania był komunikat,że jest czynna Avira Firewall i trzeba ją najpierw usunąć na co wyraziłem zgodę.Ale Avira nie istnieje w komputerze według wszystkich możliwych opcji wyszukiwania/np.UltraSearch też jej nie widzi/.Mam obawy, że jeżeli faktycznie aktywne są obie zapory to może dojść do niepożądanych efektów i uszkodzenia kompa.Chciałbym usunąć Avirę Firewall ale nie wiem jak.Jeżeli jest to możliwe to bardzo proszę o bardzo szczegółową instrukcję/krok po kroku/ponieważ jestem początkującym .

Przeczyść rejestr, np programem CCleaner.

Używałeś tego?

http://www.avira.com/en/support-downloa … trycleaner

Przeczyść również repozytorium WMI: comodo-widzi-pozostalosci-nortona-odmawia-instalacji-t394481.html#p2534407

Dodane 02.11.2010 (Wt) 10:31

Nowa ocena sytuacji.Wyżej napisałem,że sprawdziłem Everestem Ultimate Edition i wg zawartej tam informacji nie mam zapory Avira Firewall.Sprawdziłem dodatkowo programem SIW/System Iformation for Windows/i wg. zawartej tam informacji mam aktywną zaporę Avira.W panelu sterowania-Centrum zabezpieczeń jest informacja,że mam co najmniej jedną zaporę zainstalowaną na tym komputerze i jest obecnie włączona./zaporę Wndows wyłączyłem/.W końcu nic nie rozumię.Który program mówi prawdę i czy działają jednocześnie dwie zapory-PC Tools i Avira czy tylki jedna-Pc Tools?Co z tym fantem należ zrobić żeby mieć pewność,że Avira została usunięta i mam aktywną tylko jedną PC Tools.Dla jasności dodaję,że celem sprawdzenia usunąłem zaporę PC Tools i ponownie ją zainstalowałem i znowu podczas instalacjj pojawił się komunikat ,że jest aktywna zapora Avira i ponieważ jest w konflikcie z PC Tools trzeba ją najpierw usunąć co zrobiłem.Dzięki za fachową poradę.