Uszkodzenie lub brak pliku ntoskrnl.exe

Witam, posiadam laptopa Asus F5SL od około dwóch lat. Wczoraj postanowiłem go nieco odświeżyć i zrobić reinstalkę systemu. Pierwsza faza tzn formatowanie dysku, kopiowanie plików do instalacji przebiega pomyślnie, niestety po restarcie komputera notorycznie występuje błąd dotyczący uszkodzenia lub braku pliku ntoskrnl.exe. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale windowsa (jest to XP Professional) instaluję z płyty DVD.

Próbowałem metody z:

expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

lecz gdy w miejsce X wpisuję E, jest napisane że brak dyskietki lub płyty CD, a gdy wklepię F zamiast X wyskakuje, że 1 plik został zdekompresowany, ale po restarcie błąd nadal występuje. Czy jest to problem z płytą czy z komputerem, jak temu zaradzić?

Licze na Wasze wskazówki, będę wdzięczny za każdą pomoc:)

Spróbuj z innej płyty.

rothen , a czy system jest na pewno na C:\ ? Czasem Windows lubi sobie pozmieniać litery dysku. :wink:

Zerknij tutaj.

http://support.microsoft.com/kb/314477/PL/