Uszkodzony dysk na gwarancji

Witam.

Mam pewien problem. Kupiłem na allegro dysk samsunga 500GB od tego gościa - http://allegro.pl/show_user.php?uid=21306294

Jak widać konto jest zawieszone. Telefony nie odpowiadają. Ogólnie gościu chyba zawiesił działalność.

Kartę gwarancyjną posiadam. Dysk jest jeszcze 2 lata na gwarancji. Przestał działać z dnia na dzień. Dosłownie.

Po prostu jaki komputer by to nie był, to tego dysku nie czyta. BIOS go nie widzi. Także podłączony jako jeden z kilku dysków, nie jest widoczny dla komputera, więc żadnych danych z niego nie wyciągnę.

Co teraz zrobić ? Pozostaje mi kupno nowego(co nie bardzo mi się widzi - gdyż wiemy, że ceny skoczyły o ponad 100%)

Czy można skontaktować się z serwisem Samsunga i opisać sytuację i może przyjmą na gwarancję, gdy go do nich wyślę?

Skontaktuj się z tym serwisem Samsunga, zobaczymy co powiedzą.

Moim zdaniem jak najbardziej możesz się kontaktować bezpośrednio z serwisem Samsunga.

Jeżeli posiadasz kartę gwarancyjną i fakturę to moim zdaniem nie ma problemu.

Najlepiej do nich zadzwoń i załatwisz sprawę jednym telefonem.

Skontaktuj się z supportem Seagate’a i sprawdź. Z Samsungiem nie masz się co kontaktować, bo dział HDD sprzedali Seagate’owi. Patrz też http://www.samsung.com/pl/support/warra … Y.WARRANTY

Return Location

UPS -SCS Warszawa

UPS SCS (Polska) Sp. z o.o.

ul. Szyszkowa 35/37

Segment A4D

Warszawa

N.A, 02-285

Poland

Niby na ten adres mam to wysłać, ale trochę nie łapię jak go odpowiednio wpisać.

Pomoże ktoś?

Zadzwoń i się dowiesz.

Tak ku zakończeniu tematu.

Dysk wysłałem na gwarancję za pośrednictwem stronki Segate.

Pocztą do Warszawy, a stamtąd kurier zabrał dysk do Holandii.

Usługa stosunkowo szybka. Całość ( wysyłka uszkodzonego - >przysłanie nowego dysku na mój adres) trwała ok 7 dni.