Uszkodzony hal.dll (instalacja z karty flash)


(Rowinskirafal) #1

Siema. Moj ojciec przywiozl z hiszpanii HP Compaq Mini niestety z hiszpanskim jezykiem i xp home edition do tego jest troche zasyfiony programami. Jak wiadomo netbook ten nie ma wejscia na plyty wiec podlaczylem swoja drukarke ktora ma czytnik i wrzucilem instalacje xp pro PL na karte. Wszystko pieknie zainstalowalem na dysk w folderze WINXP poniewaz stary win zostawilem bo bede potem przezucal pliki i wtedy skasuje ale gdy juz skonczylo sie instalowanie i ustawilem wszystko w bootowaniu wlacza sie wybor instalacji. Najpierw bylo TXT Mode wiec teraz mam wlaczyc GUI Mode i co? ***** :lol: pisze ze nie ma lub jest uszkodzony plik hal.dll w system32 najpierw zamienilem plik pobranym z dll-files.com i dalej nic potem wpisywalem w odzyskiwaniu cos tam BOOTCFG juz nie pamietam uzywalem tez opcji expand i dalej nic. Winde instalowalem ze dwa razy bo nie chce wiecej bo strasznie wolno z karty bierze. Pomozcie co mam jeszcze zrobic. Z gory dzieki

_______________________

Panuj nad językiem :?

Agaton


(Agatonster) #2

roffi96 ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Rowinskirafal) #3

Czy nikt nie jest w stanie mi odpowiedziec? Bardzo prosze o pilna odpowiedz bo juz nie wiem co mam robic. Pozdrawiam